Hříchy mládí aneb mladí spisovatelé

Před pár dny jsme debatili s mou dlouholetou (a výbornou) kamarádkou po ICQ a nějak jsme se dostali k tématu literatura. V mladších letech, řekněme 200 – 2003 jsme oba psali kratší a delší povídky, navzájem si je posílali a hodnotili. Pak mě to nějak pustilo a Bobbie tuším taky přestala psát. A psala opravdu moc dobře.

Až na začátku tohohle týdne mi Bobbie sdělila, že oprášila jednu svou delší sci-fi fanouškovskou povídku inspirovanou Star Trekem, kterou pojmenovala Strážce. Kdysi ji přestala psát někde V půlce. Ted ji na popud své kamarádky vytáhla ze šuplíku, přepsala některé pasáže a postupně to zveřejňuje u sebe na blogu: http://squire.bloguje.cz/tema-7-arbor-mala-mala-mala.php – kapitolu denně a je to na infarkt, protože kapitoly zásadně ukončuje v nejlepším🙂

Zdálo se, že se nad mou tvorbou z "telecích" let zavřela voda, ale oprášení Strážce mě nějak navnadilo na pokračování mých  hříchů z mládí.

Pokud máte chuť začíst se do mých pokusů z dávné minulosti, navštivte moje staré stránky na adrese http://doomhammer.webpark.cz/Literatura.htm
pokud se mi vrátí stará múza, tak zkusím pokračovat.

upozorňuji, že jsou to "totální kraviny"😀

Napsat komentář

