Malé podvečerní XC, bilancování úprav bajka a povídání o životě :-)

Minulý týden mě trápilo břicho – v Hostýnkách jsem chytil úpal či co a projevilo se mi to na trávení – nechuť k jídlu, občas zvracení, průjem. Plus je, že jsem zhubnul asi 6 kilo, mínus je, že jsem ten týden nejezdil.

Dohromady jsem se dal někdy v pátek, v sobotu jsem poprvé dostal chut vyjet.

Mezitím jsem měl i jiné trápení. Odrovnal jsem si řetěz (HG 53), sjel jsem ho na 133 mm. A s ním se svezla i kazeta, moje letitá BBB 9sp, 11-28, s novým řetězem SRAM 49 děsně střílela. Byla to moje první devítková kazeta, kterou jsem vozil asi tři roky na silničce. No měla svůj věk.
Objednal jsem si řetěz C9 a k němu i novou kazetu, zase 11-28. Tyhle převody mi sedí, 11-32 má na můj vkus moc velké skoky.
Spolu se mnou si objednával i kamarád, rovněž C9 a k němu kazetu BBB 13-25 (na silničku).
No co se nestalo – přišly řetězy, přišla i kazeta. Bouhužel pouze jedna a jak na sviňu ta kamarádova.
Co robit? S vytahaným řetězem jezdit nebudu, strašně blbě to řadí. Přítelka mi dočasně půjčila svou kazetu, 11-32.
Vyměnil jsem kazety, nahodil nový řetěz. Paráda. Zas to krásně přesně řadí. Nevím, jaký podíl na tom má fakt, že mám nový komponenty a jaký podíl na to má fakt, že řetěz je C9 – asi to bude půl na půl.
Hned v tu sobotu jsem si vyrazil na zkoušku. Bajčík se choval perfektně a stejně tak mě potěšilo i tělo. Zdá se, že týdenní hladovka se na mě moc negativně nepodepsala. Jel jsem sice jenom 12 km trasu, ale zato na krev. Srdce šlo krásně do tepů, nohy nevadly. Spokojenost.

V neděli se kvůli dešti moc jet nedalo. A dneska to taky stálo tak trochu za prd – plánoval jsem 50 km na silničce, ať si testnu větší objem. Bohužel ale odpoledne sprchlo a tak jsem měl po ptákách. Zasedl jsem ke Gothic 3, nechal si dát na prdel bandou skřetů z posádky Geldern. Nadešel večer a cesty pěkně uschly. Na silničku se mi už ale nechtělo, tak jsem vytáhl aspon bika a dal si kousíček terénu na Poděbrady. Jenom se tak pěkně vyprdět před spaním. Oblékl jsem se, do přehrávače putoval set Kyau vs Albert – Live @ Trancetribe EXPERIENCE 17-03-2006 a jelo se.

Mile mě překvapily polní cesty – na to, že dva dny po sobě pěkně sprchlo, nebylo moc bahna. Ale vlhkost udělala svoje. Na Planých loučkách jsem potkal nádhernou přízemní mlhu – ve výšce asi metr a půl nad zemí se vznášela bílá deka. Zalitoval jsem, že fotoaparát zůstal doma. Bylo to moc pěkný.

Dojel jsem k vodě a pár minut spočinul. Žáby si zase povídaly, přes oblohu přeletělo pár netopýrů, pomalu se stmívalo, na obloze se měnily barvy. Krásný zakončení dne a příjemná odměna za tu "námahu" dokopat se a vyjet ven.

Už jsem si myslel, že dnešek bude pohodový. Nebyl. Při návratu do města jsem se zase musel nasrat. Klasická prasárna, kterou jsem naštěstí pouze viděl. U přechodu čekal chodec, auto mu zastavilo. Jenže jako další jel nějakej čurák v taxíku a samozřejmě spěchal. Hádejte, jak to dopadlo. Jistě, auto před sebou předjel a chlápka na přechodu pěkně vyprasil. Lidi, proč se chováte jako bez mozku? Fuj.

Suma sumárum, spokojenost. Bajk je v pohodě, mě to docela solidně šlape… svět je fajn. Dobrou noc🙂

Napsat komentář

