testy osobnosti – dobrá blbinka

Sedím si takhle pěkně v práci, čekám, až mi doběhne dlouhá úloha a tož co dělat? Prolejzám si last.fm a profily mých přátel. U Sattera jsem narazil na zajímavou věc – osobnostní profil. Tak se koukneme, kde to vzal.
Kliknutí mě přehodilo na web http://www.mypersonality.info a protože jsem zvědavej jak opička, samozřejmě jsem si tam pořídil účet a prubnul si, co to řekne o mě.
Je to jednoduché – vyplníte si dva testy a máte pěkný osobnostní profil.
Můj vypadá takto:
 
Click to view my Personality Profile page
 
Jak říkám, zajímavá hračka. Ještě si ale musím promyslet, jestli to na mě sedí…

2 thoughts on “testy osobnosti – dobrá blbinka

  1. ten první – personality – docela sedí, ten druhej beru s velkou rezervou. já a logika? to nejde dohromady…ale na zaplácnutí půlhodiny při čekání je to dobrý🙂

Napsat komentář

