Dálkovky pyčo aneb hovada mezi námi

Jistá část české populace je postižena nemocí zvanou hovadismus. Projevuje se mimo jiné naprosto strašným přístupem ke svému okolí. Jenom já a nikdo jinej. Udělat pro někoho něco? Ani omylem. Pustit někoho ve frontě? Pustit někoho na přechodu? Kdepak. Vyjít vstříc? Neexistuje.

Vysoké procento hovad se nachází mezi řidiči. Potkáváme je asi všichni. Modelová situace: zastavíte na přechodu, pouštíte chodce a najednou vás zleva šmikne nějakej spěchající čumák. Jedu pyčo, uhněte. Přece nebudu čekat tu půlminutu až socky, co nemaj na auto, přejdou přechod.

Hovado se velice dobře rozpoznává v noci. Jedete na kole, samozřejmě řádně osvětleni a ten dobytek, co jede proti vám, nějak zapomene vypnout dálková světla. A nebo ty dálkovky vypne až na poslední chvíli.
To se mi stalo zrovna dneska. Je kolem půlnoci, jedu si takhle pěkně z Třebčína přes Lutín domů. Osvětlen jsem myslím dobře – vepředu Smart Polaris+ s půlwattovou diodou, vzadu rovněž půlwattová LED od Smarta. Auto samozřejmě svítí víc, nicméně ta půlwattová LED je taky vidět na pěkných pár set metrů.
Po cestě jsem potkal 11 aut. Z toho 7 řidičů neuznalo za vhodné vypnout dálková světla. Ano, potkal jsem sedm hovad. Gratuluji těm sedmi lidem, co mě ohrozili. Zajímalo by mě, proč. Vidět mě museli… Nebudu se jim hrabat ve svědomí, ale rovnou je označím za odpad.

Internetové diskuze ke článkům o nehodě cyklistů, ale nejen o nich, jsou plné gerojů, co by nejraději jezdili po cestě buldozerem a ten povl na dvou kolech shrnovali do příkopy. Zajímalo by mě, kde se v nich bere ta nenávist. A kde na druhé straně berou ten pocit, že jsou pány silnic a že můžou určovat o osudech jiných. Každopádně to jsou ubožáci – duševní mrzáci, jejichž zdeformované vidění světa jim znemožní žít plnohodnotný život…

Lituju je a přeju jim, aby prohlédli a zjistili, že život není jen o tom “já pyčo”

tento článek vznikal ve stavu totálního nasrání těsně po příjezdu domů 🙂

4 thoughts on “Dálkovky pyčo aneb hovada mezi námi

  1. nojo, na kole je na tohle jenom jedna legální možnost řešení – taková ta šílená halogenka s akumulátorem do košíku na bidon. A když máš dva košíky…Svítí to víc jak auto 🙂
    a pak je možnost nelegální (9mm argumentů)…

  2. Naprosto souhlasím. Většinou jsou to líná prasata, která si ukájí své ego tím, že se povyšují nadevšechny, co nemají taky auto. Jsou to ubožáčci a někdy jsem měl sto chutí jim propíchat gumy. Spěje to všechno jen jedním směrem: Lidé budou čím dál více bezohlednější, obézní, líní a strašně nasraní. Existuje spousta týpků, co si nedovedou představit pětiminutovou chůzi do obchodu – a tak si pro jeden chleba zajedou autem – mám přece auto pyčo.

  3. Haha, to jen potvrzuje mojí teorii o množstvý "těch druhých", pro mě jiných, kterých je prostě víc. A to víc znamená okolo 2/3tin (nebo 7 z 11ti a tak podobně :o) ). Například do dneška jsem neporozumněl tomu PROČ někdo v autě ve dne, když má svítit potkávačkama dle "zákona" (nemusím s ním souhlasit, ale tenhle budu dodržovat) svítí buď :
    – mlhovkou ?
    – parkovačkou ?
    – dálkovýma ?
    – kombinací mlhovky a dálkový – ty jsou nejvíííc !?
    – nesvítí vůbec ? – to se dá pochopit, možná zapomněl.
     
    To, že je někdo v uvedené skupině je JEHO věc, ale taky mě se*e to, že mi svítí do očí ! :o)))
     Tohle je téma, panečku. Dalo by se vyprávět…

  4. je nutno rozlišovat mezi předníma mlhofkama a "světlomety pro denní svícení" – většina mlhovkářů svoje mlhofky považuje nesprávně za to druhé. každopádně je to na potlamě, protože mlhovky jsou dost protivnéti, co svítí parkovačkama, asi šetří elektřinou a benzínem, jelikož parkovačky/obrysovky mají menší odběrnejvětší mazec je ale člověk svítící za jasného dne zadní mlhovkou

Zanechat Odpověď

