Druhý sraz cyklodiskuze na Hostýně

Poslední prázdninový den se uskutečnil druhý sraz Cyklodiskuze na Hostýně.
Popis vezmu hodně telegraficky🙂 – vyloženě moc se toho nedělo.
Sraz byl v 11 dopoledne na parkovišti pod Hostýnem. Já vyjížděl po půl deváté z Ol a po cestě jsem nabíral ve Vlkoši Stančeka. Díky solidnímu protivětru jsme nabrali cca 20 minut zpoždění. Zbytek na nás už netrpělivě čekal.
Účast byla relativně hojná – 7 lidí. Bohužel nedorazili přerováci a vrchařský guru Ambi- Romário je služebně mimo republiku a Ambi se fláká na vysočině. Bohužel nedorazil ani Ludvík se zetěm – ti vyjeli z Vyškova dost pozdě.
Po krátkém přivítání jsme vyjeli na Kopec. Chrti si to samozřejmě spletli se závodem🙂 a chrtili. Já si to jel svým poklidným tempem 8 – 12 k/h. Narozdíl od minula se mi ale jelo parádně – chvíli ze sedla, chvíli v sedle, 25z pastorek jsem použil akorát 2x na krátký odpočinek. Takže spokojenost. Výstup jsem dal za cca 33 minut
Sešli jsme se u kostela, chvíli pokecali, zapózovali pro společné foto a hurá dolů.

zleva: Plasan, Nooski, Doom, Mirage, Luděk, Tom Navrc, Stancek.

 
Sjíždělo se přes Grapy. Takže chrti si to dali narychlo a já na kochačku.
Asi hodinu a půl jsme seděli na zahrádce U kůlu na konci Rusavy a pak se společně rozjeli domů. V tlupě jsme dojeli do Brusného a tam se rozloučili. Povedená akcička, počasí nám přálo.
Tentokrát je report bez fotek – DF zůstal doma a kluci moc nefotili.

3 thoughts on “Druhý sraz cyklodiskuze na Hostýně

  1. Je krásné, že se v dnešní době všech moderních technologií, které nás "mají bavit" se lidičky umí bavit i sami a takhle krásně si zpříjemnit den🙂
     
     

Napsat komentář

