plánovaný upgrade bajka

Minulou a tuhle sezónu jsem si ověřil, že XC a terén mě baví. Nejsem sice bůhvíjak rychlej a šikovnej jsem taky jak hrábě do kapsy, ale prostě se mi v terénu zalíbilo (silnička tvrdí, že mám bika raději, což samozřejmě není pravda Veselý obličej
Tak nebo onak, moje nářadí mi přestalo stačit.
Začínal jsem na upraveným favoritu (http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-2347.html)
2783_0611142212042783_061114221209
pokračoval na různě laděným crossu (http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-5557.html) a teď plánuju další krok. Rozhodně to bude z řady kol 29" – na klasický 26" jsem moc velkej a 29er se mi prostě líbí víc.
Už na jaře jsem se zajímal o samostatný rám Superior 929 (2008), ovšem ouha, rám nebyl k dispozici. Tak jsem si holt počkal a v nejbližší době chci objednat 929 z edice 2009, velikost 21,5". Na fotkách vypadá rámeček moc pěkně
(http://www.supriders.cz/fotogalerie/album-43/26), tak snad bude v reálu stejný.
To bychom měli rám. A co na něj navěsíme?
Vidlici nechám stávající – Tora 318 je pro mě dostačující. Stejně tak zůstane i stejný kokpit – vlajdy GT a představec Truvativ XR. A samozřejmě rohy🙂
Kola rovněž ponechám, brzdy BB7 taky měnit nebudu. Obé se ukázalo být plně funkční, kola přežila pár prasáckých překážek a bylo nutné je pouze 2x centrovat. Brzdy jsou rovněž v pohodě. Stejně tak řazení Deore M511 mi sedí.
 
Co dál? Dělám si zálusk na komponenty SLX (http://www.mtbs.cz/Biketech/Technews/Shimano_SLX_2009.html). Určitě bych rád vyměnil kliky, stávající Isoflow za podstatně hezčí SLX. V plánu je i přehazka a přesmyk SLX – přehazka Shadow vypadá rovněž pěkně a výrobce slibuje i lepší pružinu. A to samé i s přesmykem.
Pláště jsou zatím velká neznámá. Ale zalíbily se mi Racing Ralphy, které bude montovat Superior – pokud jsem četl správně, mělo by jít o 2.25", což jsou solidní balony.
Staré komponenty pudou na zimáka. Někde splaším kola, ve sklepě se mi válí stará vidle Suntour, brzdy véčka a řazení Acera – takže zas něco poskládám.
 
Už se těším na zimní hraní s kolem.

Shimano09slx_prehaz_clkliky SLXm09ShimanoSLXsmyk

3 thoughts on “plánovaný upgrade bajka

  1. 2,25 jsou hrozně široký…i když na tý 29" to možná tak vypadat nebude. ale po pevnejch cestách to moc nepojede a je otázka, jak to bude nabalovat v bahně…

  2. v záloze jsou i klasické WTB Nanoraptor 2.1 – uvidíme jak vyjdou finance. ale podle referencí lidí z mého okolí, co přešli z 2.1 na 2.25, je to rozdíl jak prase, jak v jistotě jízdy, tak i v pohodlí.

Napsat komentář

