Upgrade bika, část 1

tááák, here we go.

včera dorazil rám, dneska zbytek komponent. takže, hurá do stavby. byl jsem pěkně nedočkavej, až si z pošty dovezu balíčky. ale dočkal jsem se a v šest jsem se pustil do práce. následuje galerie z 1. dne prací. na jedné z posledních fotek si všiměte rozdíl mezi pláštěm Kenda 42mm a WTB Nanoraptor 2,1” – balon jak prase smile_regular

p.s.: omluvte prosím bordel v kuchyňce, který je v pozadí některých otek – v zápalu boje jsem ho neřešil

tn_DSC03677tn_DSC03678tn_DSC03679tn_DSC03681tn_DSC03682tn_DSC03683tn_DSC03684tn_DSC03685tn_DSC03686tn_DSC03687tn_DSC03688tn_DSC03689tn_DSC03691tn_DSC03692

to je zatím vše. chybí mi pár věcí, které pořídím zítra a pokud mi bude nebe milostivo, ve čtvrtek bych moh vyjet.

závěrem chci poděkovat microsoftímu live search hledání odpovědí a serverům ivelo a bajk.cz za články o montáži klik a řetězové lince, které mi dost pomohly.

p.s.: kliky SLX jsou v reálu hezčí než na fotkách.

6 thoughts on “Upgrade bika, část 1

  1. je z toho docela hezkej bajk…Líbí se mi jak rám, tak výběr komponent. BTW ty návleky na dráty si musim na zimáka taky pořídit…

  2. teď jsem se teprve všimnul – ty rohy, no fuj. Pominu, že jsou na vlaštovkách (nebo ty řidítka tak vypadají) ale určitě by to chtělo nějaký krátký chrťácký…k tomuhle biku. A pak se taky nelze nevšimnout toho skladiště kol v chodbičce :-))) to je jak u mě…

  3. tohle je zatím work-in-progress verze. pro finální sestavení počítám s jinýma rohama, ale ještě nemám vybrán konkrétní model. tyhle rohy pudou na městský kolo

  4. aha, tak to jo 🙂 BTW k tvému rozcestníku (když nemáš povolenou knihu návštěv) – je vidět, jak je Radek Hulán populární a jak si na jeho úsilí a slávě mnozí přihřívají vlastní polívčičku:http://www.chlupataprdel.cz/ – tento web si dal za cíl být protipólem Huhulánova webu a aroganci nahrazuje vtipemhttp://mylego.cz – vykradený design a terminologie z MyEgo

Zanechat Odpověď

