úchylnej hit

navazuju na Seržův blogpost "úchylný hity" se svou troškou do mlýna.

koukám si takhle na statistiky a vybafla na mě tahle sranda: http://blogsearch.google.cz/blogsearch?hl=cs&um=1&ie=UTF-8&q=udelat+si+fotku+jako+modelka&lr= (udělat si fotku jako modelka). tak jsem nakoukl, jaký odkazy to nabídlo a jako první se na mě tlemí můj blog – hledané frázi odpovídá post o upgradu bika se slovy "model" a "si"

jak by řekl klasik – "no to mě ho teda vyndej" – nechápu, co mám společnýho s modelkama🙂. každopádně, některý hledaný fráze jsou fakt dokonalý.

One thought on “úchylnej hit

Napsat komentář

