upgrade bika, část 2

Zatímco první fáze bika byla pěkně fotitelná, protože byl vidět postup prací, fáze 2 už byla spíš o ladění a drbání se s detailama. takže jsem ani moc nefotil. už by nebylo moc vidět rozdíly.
Narazil jsem na drobnej problém s přesmykem – přestože jeho objímka je na 34,9, shimano někde udělalo chybu a dodalo krátký šroub objímky. takže jsem musel někde ulovit novej. naštěstí se zadařilo.
Kolem šesté jsem začal a v devět bylo hotovo 🙂
bike
ještě musím dořešit nějaké drobnosti – pedály, rohy, gripy…
3 thoughts on “upgrade bika, část 2

  1. není. já mám krátký tělo a dlouhý nohy. takže nemůžu mít delší rám,seděl bych na tom jak kočka s přeraženým hřbetem. proto mám dost vytaženou sedlovku. totéž v bledě modrým mám i na silnici – u té mi rozměry rámu sedí s tím, co vypočítaly rámové kalkulačky.menší byl ten modrej rám, to byla velikost 20". těch 21,5 je akorát

Zanechat Odpověď

