Podzimní poježdění s Ambim, Jardou a Stančekem

S křížkem po funuse; pozdě, ale přece.

Na tuhle vyjížďku jsme se se Staňou domlouvali hodně dlouho. Bohužel, pokaždé do toho něco vlezlo. Až teď se zadařilo, sjednotili jsme termíny a vyhodnotili situaci jako vhodnou. Staňa nemusel v neděli makat doma ani v práci, takže měl volné pole působnosti.
Dokonce se na nás usmálo štěstí tak moc, že jel i “chrt z chrtoříže”, čili Ambi (toho jsem neviděl snad 1500 let smile_omg).

Jako 4. do skupiny měl jet i Jarda. Bohužel mu to nakonec nevyšlo vyjet s náma nakonec nestihl, tak nám jel naproti od Kosíře.

Trasa byla docela jednoduchá – opět po stopách Smržického vandru, čili bajkovačka v lese mezi Náměští, Konicí a Kosířem. V poslední době mám tuhle oblast moc rád – pěkně se tam jezdí.
Sraz byl v deset u mě doma. Kluci přijeli s mírným zpožděním a trochu zabloudili u nás na sídlišti. Ale nakonec jsme se sešli.
Trochu jsem si dobíral Staňu, který při minulé vyjížďce zapomněl doma batoh s pitím a museli jsme se vracet. Tentokrát batoh měl.
já: staňo, tentokrát máš všechno?
stanček: jo, nezapomněl jsem nic, ale musel jsem se domů vracet pro žrádlo.
já: aha. dejte mi minutku. A už jsem pádil domů pro tyčinky.

Další chechtačka se udála u skládání kol do auta. Ambi měl střešní nosič, na něm svůj a Staňův bajk. Sup měl přijít do kufru.
Shodili jsme obě kola, Ambi zkušeným chvatem popadnul torzo mýho mazlíka a chtěl ho narvat do kufru.
”kurva, co to máš za monstrum” prohlásil vzápětí. Supovi se totiž do kufru nechtělo.
”devětadvacítku” odpověděl jsem s úsměvem.
Nu, co robit. Sup šel na střechu a Staňův Author do kufru. Holt, dětský kolo 26” se tam vejde líp než dospělej bajk smile_regular

Ambi naprogramoval GPSku, nasedli jsme a hurá do Náměště, kde jsme startovali. Stanček ještě po cestě řešil jakousi služební věc. Bohužel mu ale v půlce hovoru zdechla baterka ve služebním mobilu. Taková smůla… smile_nerd

V Náměšti jsme seskládali bajky, oblíkli se, já si vyslechl kritiku mých freeridových pedálů smile_teeth a hurá po žluté TZ.

Hned v prvním kopci mi chrti ujeli a tak jsem s kopcem bojoval statečně sám. V lese bylo krásně tajemno – všude listí, mírná mlha a nikde ani noha – ideální atmosféra. Tak jsem se “schoulil do sebe” a vychutnával si výstup. Vzpomínal jsem, jak jsem tuhle stezičku jezdíval na crossu s 32mm plášti smile_regular.

Promotali jsme se pod Křemelou, dojeli do Krakovce a pokračovali Rakovským údolím na Budětsko. Tuhle část cesty jsme jeli spolu a kecali.

Po cestě jsme narazili na brod a díky mé chybě v navigaci si kluci pěkně pobrodili.
DSC04020DSC04021DSC04022DSC04023DSC04024

Z Budětska jsme pokračovali lesem na Laškov. Přes brody na potoce u Laškova (Kandia) se nám ale moc nechtělo, tak jsme se vydali druhou cestou, která nás vyhodila nad dědinou.
U posezení kousek od silnic mi volal Jarda, kde jsme. Stanček si mezitím vyjel na kopeček u cesty, chvíli tam machroval a pak sjel zpět dolů. Jenže nestihl vycvaknout a tak si ustlal přímo pod mýma nohama. Já jsem se samozřejmě pěkně lekl, protože jsem díky telefonu nevnímal okolí.

Z Laškova jsme pokračovali na Ludéřov po zelené TZ přes hřbítek. Nad Ludéřovem byla pauza, Ambi se věnoval geocachingu.
DSC04026DSC04027DSC04028DSC04029

Z Ludéřova jsme pokračovali po zelené pod Kosíř. U Lhoty jsme se sešli s Jardou. Bohužel už bylo dost pozdě, tak jsme museli zkrátit trasu. Původní návrh zněl následovně: ze Lhoty do Čech, potom po Mánesově stezce na Buničku, kolem Státního lomu na Kosíř a opět po Mánesově stezce dolů do Slatinic. Tuhle trasu jsme zkrátili pouze na výstup na Kosíř a sjezd po žluté.

Na Kosíři jsme dali pauzu, čaj a Ambi se Staňou šli opět lovit cache.
DSC04032DSC04033DSC04035DSC04036DSC04037DSC04038

Ve Slatiních jsme se rozloučili. Přespolní se vrátili zpět do Náměště k autu, my s Jardou jsme ještě jeli na malou popojížďku do Kostelce na Hané.

2 thoughts on “Podzimní poježdění s Ambim, Jardou a Stančekem

  1. pěkná vyjížďka….koukám, že vy to tam moc nehrotíte, tady jak nejedou ženy, tak se valí jaxwinje 🙂

  2. já jedu proto, abych jel. nějaký chrtění a hrocení nemám v krvi. šlapu, užívám si, kochám se a to mi ke štěstí stačí 🙂

Zanechat Odpověď

