Sníh :-), druhá část

Vrátil jsem se z dopolední malé vyjížďky a zas začalo sněžit. Chumelilo aasi hodinu a kolem jedné přestalo. Čas na druhou akci.
Vytáhl jsem zase Supa, vyměnil baterky ve foťáku a znova vyjel.
Teplota 2°C a pěkně tálo. Vyjel jsem za město a všude zeleno. Ne, že bych čekal metrový závěje, ale tohle ne🙂

DSC04197DSC04198DSC04199DSC04200DSC04201DSC04202DSC04203DSC04204DSC04205DSC04207DSC04213DSC04214DSC04215DSC04216DSC04218 DSC04217DSC04219

V těchhle místech jsem minulej rok fotil fotky pro svůj první blog post🙂

Kolem vody jsem dojel až ke Království. Tam se začalo mírně ochlazovat. Ale ne moc.

Trochu jsem tam pojezdil, ale už mi začala být kosa. Vyjel jsem v Grygově. Poslední zastávka měla být ve Strejčkově lomu. Jenže po chvíli mi přestal řadit přesmykač. A chvíli po něm i přehazka. Teploměr ukazoval nulu a mě bylo jasné, že asi něco zamrzlo, přece jenom jsem po cestě projel pár kaluží.

A fakt že jo. Přece jenom, spodní vedení lanek na to bude náchylný. Zkusil jsem odloupat ten led, kterej mi blokoval lanka. Ale to nepomohlo, asi zamrzl celej mechanismus jak u přehazky, tak i u přesmyku. Ze Supa se stal singlespeed.

A aby toho nebylo málo, chvíli po tomhle zjištění se ještě rozfoukal silnej severák. Víc jak 16 to proti němu nejelo.
Celej bajk pěkně zamrzlej, dokonce i pedály na sobě měly vrstvu ledu, tudíž to pěkně klouzalo. V půlce cesty jsem musel zastavit a oškrábat to šroubovákem. Fuj.

No, z Grygova jsem jel hodinu, víc jak 16 to fakt nedalo. A mrzl jsem jak pes🙂

Doma pěkně hadry pod kolo, jak z toho začne téct binec. A já do sprchy rozmrznout. Potom jsem se pěkně namazal koňským balzámem, pustil si, nevím proč, Čertůf punk a začal jsem relaxovat.

Celkem mi to dneska hodilo 47 km (7 dopoledne a 40 odpoledne); odpolední akce s průměrem 15 k/h

3 thoughts on “Sníh :-), druhá část

  1. měl jsi to počůrat – to funguje🙂
    já dneska nic – dolečuju nastydnutí,ale zítra pojedu. přezul jsem cyklokrosku z hladkejch na drapáky🙂

Napsat komentář

