Sníh :-)

Zima, zimečka přišla. Už včera odpoledne něco napadlo, ale neudrželo se to. A dneska ráno jsem se probudil do bíla. Sice jenom 2 cm, ale bylo to pěkný. Udělal jsi si nějaký věci doma a vyrazil na chvilku ven, ukázat Supovi, jak vypadá sníh. Jenom na kousek, kolem olomouckého letiště, tak na necelou hodinku.

Zároveň jsem testnul nový (zánovní) sedlo Fi:Zik Nisene – proti Flitu je o něco pohodlnější, zvykl jsem si hodně rychle.

DSC04165DSC04166DSC04169DSC04170DSC04171DSC04173DSC04177DSC04179DSC04180DSC04181DSC04182DSC04185DSC04186DSC04187DSC04190

3 thoughts on “Sníh :-)

  1. koukám, že každej bajker to má jinak – měl jsem Flita i Nisena, Flite mi přišel pohodlnější….ale Fiziky jsem vozil na horáku dost dlouho…ty gelový…než jsem objevil SLR GelFlow, od tý doby nevozim nic jinýho – mám ho na obou MTB a i na krosce. Na silničce teď mám Selle T1 (triatlonový).
     
    BTW snížek je fajn, když je, ale tady kolem Prahy to obvykle roztaje a je z toho humáč 😦

  2. Snížek je fajn, taky ho tu máme. Mimochodem – fajn fotky. U nás je ale ten problém, že napadl až nějak pozdě, takže ten předchozí roztál, potom v noci zmrznul a ráno se do toho přidal další sníh. Ve finále z toho byla na silnici 3 centimetrová vrstva ledu, na které byla (jako bonus) vrstva prašanu. A já v tom dneska ráno jel. A nebylo to nic moc. S autem jsem málem doklouzal až do příkopa (ujížděl zadek) – skoro jsem tu cestu – kvůli zachování celistvosti vozidla – vzdal, ale co se nestalo – dojel jsem :-D. To jen tak na okraj.

Zanechat Odpověď

