Sup 929D Doom Edition

Tak mě napadá, že jsem ještě pořádně nezdokumentoval Supa, přestože je v podstatě hotov. Takže, seznamte se smile_regular

DSC04207
DSC04210 DSC04208DSC04209

Velikost :21,5
Hmotnost : 13,5
Rám : Sup 929D
Vidlice : Tora 318 @ 100mm
Hlavové složení : Token
Kliky : SLX
Středové složení : SLX
Přesmykač : SLX
Měnič : SLX
Řazení : SLX
Převodnik : 44/32/22
Kazeta : BBB 11-28
Řetěz : C9 Record
Náboj přední : M475
Náboje zadní : M475
Brzda přední : BB7 + 185mm
Brzda zadní : BB7 + 160mm
Brzdové páky : FR5
Ráfek přední : Remerx GrandRock
Ráfek zadní : Remerx GrandRock
Dráty : 36x Swiss DT
Pedály : platformy
Řídítka : GT 680mm
Představec : Truvativ XR
Sedlovka : Ričí
Sedlo : Fizik Nisene
Pláště : WTB Nanoraptor 29×2,1

5 thoughts on “Sup 929D Doom Edition

  1. víš co by ti řekli na BF – REBA, PYČO! 🙂 Jinak já bych snad akorát dal rovný řidítka, ty vlajdy se mi tam moc nelíbí…Naopak velký plus za brzdy – moje oblíbený. Teď je (snad) budu mít na softailu…BTW takhle z boku ten zámek u sedlovky vypadá dot subtilně…nerupne to? 🙂

  2. se sedlovkou jsem trochu šlápl vedle – zámek je na dva šrouby vedle sebe a nadšen z něj nejsem. novou sice kupovat nebudu, ale stávající budu proklínat. na funkci bika to samozřejmě nemá vliv, sedlovka se mi zdá dostatečně masivní. ale štelování posedu je otravaa co se vlaštovek týká – kdybych dal rovný, musel bych dát zároveň i jiný představec – snížil by se mi posed, což bych musel dohnat jiným, větším, úhlem. navíc je dost umění sehnat rovný > 580mm a 580mm je pro mě málo – nedávno jsem párkrát zkusil jet na biku s rovnýma a není to ono, vlaštovky mi prostě sednou líp.a to jsem ještě kvůli focení shodil rohy 🙂

  3. vždyť máš gripy skoro v rovině se sedlem, to je prd chrtí posed, právě kdybys dal rovný, tak se ti úchop dostane dolu a budeš jak Sosenka 🙂

  4. Laicky řečeno – dobrý !!! :o) Lepší než to první Vláďovo kolo co tuhle na svým blogu ukazoval… to bylo fakt hrozný ! :p

  5. seržo, chrtí posed mám na silničce. na bajku chci mít posed relaxační, pohodový, pohodlný.pokud bych dal rovný, tak se mi sice zlepší érodynamika, ale už to nebude takovej pohodlnej mazlík jako je teď.

Zanechat Odpověď

