Změna je život :-)

SonyEricssonK700 O víkendu mi umřel foun. SE K700i, měl jsem ho tři roky a sloužil docela v pohodě. Nedávno sice umřel fotoaparát, ale SonyEricssonK770iten jsem použil snad jenom 3x🙂 – spíš mě to mrzelo kvůli přisvětlovací diodě, která mi dost často sloužila jako nouzová baterka🙂
V pátek hlásil slabou baterii, tak jsem ho šupl na nabíječku jako vždy. A… jejda, ono to nenabíjí. Takže, nastalo oblíbené čištění konektorů, cloumání s vidlicí nabíječky. Nepomohlo. Přitom nabíječka napětí dávala.
No nic, o novym telefonu jsem delší dobu uvažoval, tak proč si neudělat radost k Ježišku a nenaježit si novej foun.
Ještě jsem začal trochu hysterčit kvůli záloze kontaktů – kovářova kobyla chodí bosa a ajťák nikdy nezálohuje🙂. Bleskem jsem nainstaloval program FMA, připojil mobil přes blůtůčko a modlil se, aby to akumulátor ustál, bluetooth je děsnej žrout. No, zadařilo se, stáhl jsem si telefonní seznam a dokonce i nějaký ty hovadinky, který jsem měl v paměti. Potom jsem už jenom udělal master reset a foun usnul navždy. Co s ním? Šoupnul jsem ho na Aukro, třebas si ho někdo koupí.

SonyEricssonW910i Co dál? Vlezl jsem na stránky vodafounu mrknout, co mi nabízí. Trochu jsem si zanadával nad nedomyšlenou formouVodafone231 nabídky zvýhodněných přístrojů – nejde v tom ani třídit, ani filtrovat. Na řadu přišel Excel🙂. Odfiltroval jsem si jenom Sony Ericssony – jsem konzervativní, ovládání SE se mi líbí a Sony nebo Erika jsem měl vždycky🙂
Vyloučil jsem ultralevné přístroje a drahé rovněž. V hledáčku mi zůstaly dva: K770 a W910. A přišlo špekulování, čtení, porovnávání.
K770 je Cybershot s docela solidním foťákem, W910 zas walkman. Nakonec vyhrál walkman – lepší displej, sluchátka s 3,5mm zdířkou, přehrávač by měl umět kopírování přes UMS.
Takže, objednáno, těším se na novou hračku. Cena od vodafonu není k zahození, takže proč se zas trochu nehýčkat.

 

Mimochodem, momentálně mám jako zálohu pučenej Vodafone 231. Foun je to vzhledově pěknej, malej, tenkej… klávesnice taky docela v pohodě. ALE TO OVLÁDÁNÍ. Lidi, to je děs. Na volání asi fajn, ale už jenom práce s SMS je děsná. Navíc to nemá spešl krátký zvuky pro hlášení příchozí SMSky, SMS to hlásí vyzváněním. Takže se obrňte trpělivostí, že vám to SMSku bude hlásit půlminutovou skladbou.Fuj. Už se těším na pořádnej foun.

p.s.: tohle byly moje telefony:
Erik A1018S (dosud funguje)
Sony CMD J-5 (zničen špatným flashováním)
Sony CMD J-7 (ztracen/ukraden)
SE K700i🙂 – jak vidno, konzervativec se nezapře🙂

4 thoughts on “Změna je život :-)

  1. no, kdybych si ho měl KUPOVAT, vybral bych jinak…ale když ti to vyhovuje🙂
    BTW uvidíme, co ti na to napíše Matěj…

  2. K700i jsem měl taky (asi 5 měsíců…) a byl jsem s ním spokojenej. Vyměnil jsem ho za K750i, tu za K800i… No, taky jsem byl dlouho věrnej SE (mimochodem měl jsem i Ericssony A1018s, A2618s, taky Sony CMD-J6) a dělal jsem dobře. Věř nebo ne, o K770i jsem se taky zajímal a původně to měl být můj telefon v době E-TENu X600 (jak to dopadlo, víte). Volba W910i mě sice malinko překvapila, ale že bys udělal špatně, říct nemůžu. Walkmany od SE jsou jednoznačně super telefony (sám mám s některými zkušenosti) a mají naprosto bezkonkurenční sluchátka. Nechci Tě zrazovat nebo podkopávat důvěru W910i, ale Sony Ericsson měl s "mechanickými" konstrukcemi celkem problémy. Myslím si ale, že u W910i už to bude OK a přeju, ať dobře a dlouho slouží! Funkčně je určitě z těch dvou nejlepší a nejmodernější.
     
    P.S.: Telefony se značkou Vodafone vyrábí Sagem, takže se není čemu divit. Tatínkovi jsem jednoho koupil a je to hrůza🙂, ale jemu stačí a je s ním spokojený.

  3. původně jsem spíš tíhnul ke Káčku, ale W má o dost lepší display a navíc plánuju, že s ním nahradím MP3 přehrávač, alespon na jednodenní akce – Sansa už taky není tak spolehlivá jak bývala, regulaci hlasitosti se mi nepovedlo stoprocentně spravit… a cenově oba founy přijdou na velice podobné peníze.co se vysouvacího mechanismu týká – podle recenzí je prý zpracován dobře; procházel jsem i nějaká fóra a lidi si tam na nějaké problémy nestěžovali. tak uvidíme.

  4. V tom případě mlčím!🙂 O W910i (krom parametrů) nic nevím a ani jsem nezjišťoval, ale pokud nejsou problémy, vše je OK! Telefon je to určitě výborný a s displejem a MP3 přehrávačem máš samozřejmě pravdu.

Napsat komentář

