Foun je doma :-)

Hurááá, peklo s Vodafone a.k.a. Sagem končí.
Dneska jsem strávil skoro celej den v Blavě u zákazníka. Ještě u baráku, když jsem parkoval chrochtávku, jsem si říkal “super, jsi doma, teď se hezky vyslíkneš a zalehneš do postele”. Jenže, ve schránce na mě číhal papírek z pošty.
Nebudu ted polemizovat o tom, že oznámení o uložené zásilce bylo ze včerejška. Ožil jsem, ani se nevyslíkal, jenom se najedl, sbalil batoh, bajka a hurá na poštu.
Vystál jsem frontu, zaplatil balíček, narval ho do batohu a rychle zas zpět. Je zajímavý, že kdykoliv jedu z pošty, lámu rychlostní rekordy🙂

DSC04228

Nebudu psát žádnou recenzi, pouze svoje první poznatky.

Hurá, skutečně to umí UMS. Takže, žádný poblbaný programy pro synchronizaci muziky. Kartu pěkně do čtečky, nakopírovat tam přes Total Commander skladby a jedem.
Na adresářích nezáleží, přehrávač jede podle ID3.
Klávesnice je docela fajn. SMS jsem zatím nepsal. A přiznám se, že ani moc psát nebudu, nesnáším klování SMSsek – jenom ve stavu nouze, jinak radši zavolám.
Jejda, telefon pozná, jak je natočenej, jestli naležato nebo nastojato a podle toho umí otočit přehrávač videa/hudby nebo obrázek.
Bomba je samozřejmě 3,5mm jack samice na headsetu – není nad to mít vlastní sluchátka. Nepochybuju o kvalitě Soních in-earů, ale já in ear sluchátka nemám rád. Takže jsem si samozřejmě připojil svoje Sporty.
Zvuj přehrávače je dobrej, Sansa hraje hodně podobně. Nehrál jsem si s žádným ekvalizérem nebo tak a myslím, že to ani nebude potřeba.
Vysouvací mechanismus je docela fajn. Jde to krásně jednou rukou. Narozdíl od té mrchy Samsunga, co máme v práci – tam je to vysouvání za trest.

To by byla pozitiva. Negativa jsou následující:
Nechodí mi korektně propojení s programem FMA, který jsem měl na správu starého founu. Budu muset najít alternativu. Naštěstí nemám v seznamu moc lidí, takže jsem si seznam nahrál pěkně kontakt po kontaktu přímo pomocí windowsích funcí pro bluetooth – pěkně v total commanderu označit kontakty, pravé myšidlo, send to, bluetooth. Ale mít velký seznam, asi bych u toho umřel.
A budu si muset pořádně pohrát s nastavením telefonu.

A ted mě omluvte, jdu si hrát🙂

5 thoughts on “Foun je doma :-)

  1. Opravdu fajn telefon, přeju, ať slouží (a slouží dobře). Jinak co jsem nevěděl, je, že má W910i gravitační senzor. To je dobré vědět a hlavně je to fajn věc!

  2. K tomu softu: Doporučuju PC Suite a Media Manager přímo od výrobce. Dokáže to opravdu vše: psát sms, synchronizovat kalendář, úkoly, kontakty, ….

  3. Přeju upřímnou soustrast (nic osobního, jen nemám rád SE😀 ) Kamarád tenhle telefon má, musím se přiznat, že zase tak špatnej neni… ale vadila by mi klávesnice. Jo, abych nezapomněl, ten GSensor docela žere baterku.

Napsat komentář

