Nová verze Windows Live je tu (už delší dobu :-))

No, delší dobu.  přibližně tejden.

Jak se vám líbí?

Já z ní mám rozporuplné pocity. Jak je u MS zvykem, něco zlepšili a něco pokazili.

Tak předně. Zas dovrzali kompatidebilitu s Operou. Nejdou přidávat komentáře k blog postům. Tímto se “omlouvám” svým přátelům ze sítě, že jim moc nekomentuju – ale prostě to nejde. A jsem líný pouštět kvůli tomu WIE – takže napíšu jenom, když to má informační hodnotu > 0 🙂 (čili málokdy :-))
Je ale zvláštní, že fotky v galerii komentovat jde. Vývojáři jsou holt kouzelníci.

Nová titulní stránka. Docela nepřehledné – strašně moc informací. Snažím se to nějak učesat, ale zatím se nedaří.

Docela mě štve, že na něčí spaces se teď dá dostat po více kliknutích. Zdržuje to.

Graficky se nové spaces povedly – větší text je čitelnější. Akorát slibovali, že obrázek se nebude otvírat vyloženě jako obrázek, ale nějak pomocí AJAXu – no asi v příští verzi. Necháme je pracovat.

Co dál? už mě nic nenapadá.

Obecně vzato je nová verze služby Live dost odfláknutá. Je to sice zadarmo, ale moc dobrá vizitka MS to není.

5 thoughts on “Nová verze Windows Live je tu (už delší dobu :-))

  1. – v IE6 nefungují fložené Flashe- postrádám modul "new spaces"- postrádám modul "latest modified spaces"- přátelé nejdou řadit jak chci, v blogu se objevují náhodně- všude to uvádí plný jméno, místo nicku = horší ochrana soukromí- v kontaktech se fakt moc nevyznám – co je pro MSM, co je pro Spaces?to je tak to, co mě zatím nejvíc štve…jinak omalovánky hezký

  2. A ještě k tomu, nahrávání fotek je pomalejší.Toho klikání než se otevře stránka kterou chci…taky není nic moc, je to zdlouhavé…Grafika je dobrá.

  3. Celkový dojem je rozpačitý, zhoršila se orientace v prostoru. Chybí mi modul "Aktualizované prostory" a "Nové prostory".

  4. Grafika celkem dobrá, ale to je asi tak vše. Nahrávání fotek pomalé, dostat se někomu na profil, trvá dlouho. Používám ke komunikaci messenger a ten není taky nic moc, zmenšené obrazovky oproti předchozí verzi. Tak jsem to odinstalovala a znova nainstalovala starší verzi.

Zanechat Odpověď

