Srandisti jsou všude

Mikropříběh.

Je čtvrtek 10.12.2008, asi 17:20. Sedíme v autě, úspěšně jsme se protáhli zácpou na bratislavském Přístavním mostě a teď míříme plnou parou směr Brno. Jsme kousek za Blavou. Před chvílí nás předjela blikající sanitka a nyní jedem asi 130 k/h levým pruhem, právě jsem předjel náklaďák. Najednou se něco mihne v odstavném pruhu. Kolega vedle vyhrkne “viděls toho vola?”

Jo, správně, odstavným pruhem si to směrem na Blavu šine nějakej chodec. Oblečenej v tmavym oblečení je skoro neviditelnej.

Posloucháme rádio Expres. Pár minut po tom setkání vysílají mimořádné dopravní zpravodajství. Dva ťukance v Blavě, jeden kdesi v Žilině. A  nakonec, jako třešínka, “náš” chodec.

Zajímalo by mě, co to bylo za troubu. Nedokážu si představit, že bych si to ve tmě štrádoval pěšo po dálnici…

Asi půlhodinu nato vysílajá v rádiu další dopravní zprávy. Ten “náš” borec pořád cestuje po D2. A přidali se k němu i dva další troubové, tentokrát na D1, rovněž směr BA.

To sou dneska lidi…

2 thoughts on “Srandisti jsou všude

  1. Nedávné jsem měl podobný zážitek. Jel jsem po silnici Mikulov Brno a po pravé straně si to v nejhustším provozu štrádova totálně opilý chodec a samozřejmě v černém oblečení. Uviděl jsem ho na poslední chvíli a taktak jsem se mu vyhnul. Musím říct, že jsem se pěkně orosil hrůzou a naskočila mi husí kůže jak pralinky. Těmto chodcům říkám kamikadze.

  2. jak praví poručík Hamáček "lidí je jak sraček" a jak praví Serža "blbec se aspoň vyřadí z genofondu"

Zanechat Odpověď

