Vánoce na krku a pár malých věcí, co se mi staly

Vánoce, vánoce přicházejí.

V poslední době mě děsně baví lidi, co si do oken věsí tzv.. oběšence, čili figurky různých divnobytostí v červenym hábitu, importovaných bůh ví odkud…

Dneska dopoledne jsem jel z pošty a co nevidím… raději jsem si ten fenomén vyfotil, ať mám důkaz, že mi zatím ještě nehrabe🙂
DSC00087

Za krásu našich koní a rychlost našich žen

Včera jsem byl na poště. Na tom není nic tak divnýho🙂
Byl jsem si pro balíček. Přišel mi objednaný batoh, Hydrapak Laguna. Na tom není taky nic divnýho🙂
Byla tam fronta. Taky nic divnýho, je před vánocema.
Jely tři přepážky ze čtyř. Dvě na běžné služby, jedna pro balíky a pod. U ní samozřejmě byla největší fronta. Stoupl jsem si na konec a čekal. Za mnou přišla starší paní, odhadem tak 70 let. Stojíme, čekáme, přede mnou asi 6 lidí. V duchu jsem si připravoval playlist na nadcházející PSI Night a přemejšlel, jak 21 hodin nachystané hudby nacpu do 8 hodin🙂
Do zavřené přepážky si sedla další úřednice a otevřela ji – zavolala na nás “kdo jste na řadě, tak pojďte za mnou”…
A v tom se to stalo. Babka, která stála za mnou, vystřelila jako Schumacher ze startovní čáry a frrrrrrk k okýnku. Paní, která měla být na řadě, si stoupla za ni a taktně ji upozornila na funkčnost zvanou fronta. Baba se na ni zle podívala a… STOUPLA SI ZA NI – ne na konec fronty, kam patřila, ale na druhý místo. Paní, která stála přede mnou, se na mě podívala a v jejím pohledu bylo lze číst “to si snad dělá prdel, ne?”
To jsou dneska lidi. Za normálních okolností bych na babku byl hustej a odeslal bych ji do patřičných míst – jenže tahle situace mi přišla natolik směšná, že jsem to nechal plavat a chechtal se celou dobu, co jsem byl ve frontě.
Až jsem přišel na řadu, někdy v 17:20, dověděl jsem se, že můj balík zatím nedorazil. Se stoickým klidem jsem poděkoval, zjistil si otvírací dobu v sobotu a odkráčel dělat DJ na akci🙂

P.S.I. Night

dopadla dobře. Po počátečním trápení se s připojením LCD televize k notebooku (lidi, co dělali intelovský ovladače ke grafice, by patřilo nakopat do ****), jsem nachystal playlist, pustil vizualizace a už se jenom pařilo. Foceno mobilem ve tmě, takže…
DSC00082DSC00083DSC00084

Moja našla tachometr – v září ztracenou Sigmu 2006. Byla v kapse kalhot. Akorát mi není jasné, kde se tam vzala – jsem si skoro na 100% jistý, že jsme ty gatě prohlédli.
Teď mám dva tachometry. No nic, Sigma pude z domu, CM 4.3A je prostě lepší.
DSC04232

Ráno jsem si vyzvedl Hydrapak. Vypadá velice pěkně. 3l vak na vodu, dost místa uvnitř, síťka na upevnění škopku, kapsa na brejle… nejdůležitější je pro mě ale možnost zvednout prostor uvnitř o 2 litry – batoh má po obvodu zip – po rozepnutí se prostor uvnitř dost zvětší. Zdá se, že na moje čajové vyjížďky to bude super – konečně budu moci vozit jak vak s vodou, tak i termosku a čajování. Už se těším, až vyzkouším.
Každopádně je to moc pěknej batůžek.

3 thoughts on “Vánoce na krku a pár malých věcí, co se mi staly

  1. No s těma červenejma hnusama jsi to trefil, stačí vykouknout z okna a vidím 2. Bych to zakázal (😀 )btw: ta sigma, něco podobnýho se mi stalo, akorát s flashkou🙂 našla se v pračce, ale fungovala! Ještě že existujou gumový Adata😀

  2. kokakolový dědci jsou prokletí vánoc. Já mám vždycky problém sehnat balicí papíry,na kterých nebudou a který nevypadají ja plakát z romskýho festivaluSituaci z pošty znám, stala se mi už mockrát, jenže já jsem huba nevymáchaná, takže dotyčnýho obvykle bez skrupulí seřvu :-)S těma driverama na Intel máš pravdu, je problém s podporou širokoúhlejch rozlišení (1680×1050). Doporučuju zadat tyhle dvě čísla a číslo čipsetu do vyhledávacího pole na titulní Intelovský stránce, obvykle to vyhodí nějaký diskuze, kde najdeš odkaz na fungující driver😉

  3. Naprosto souhlasím, ty Santy lezoucí do oken bych sestřeloval, když už kazí Ježíškovo Vánoce, tak ať pořádně, Santa přece leze komínem!

Napsat komentář

