Windows 7 – malá aktualizace mého testování

Stěžoval jsem si, že mi nejde regulace hlasitosti u programů WMP12, Media Player Classic a u flash video playerů na TyTrubko? Tak už jde. Našel jsem si novější ovladače pro mou desku/zvukovku AD 1986 s označením AudioAD1986A610x6100_Vista a po jejich instalaci už všechno chodí jak má.

Posledním problémem v betě tak z mého pohledu zůstává částečně nefunkční Winfast PVR2, kde nejde nahrávat a s regulací zvuku jsou problémy. Ale zatím jsem se nedokopal k tomu zkusit starší verzi.

Co se týká uživatelských”zážitků” se Sedmičkama – proti Vistě vs. XP takovej rozdíl není. Zatímco mezi XP a Vistou byl rozdíl “revoluční”, mezi Sedmičkama a Vistou je rozdíl spíš evoluční. Z Visty do XPček jsem se vracel dost neochotně, přechody mezi Vistou a Seven jsou v pohodě. Jo, chybí mi vychytávky typu nových místních nabídek taskbaru a start menu, ale zas taková šupa to není.

Napsat komentář

