SUP Winter Edition

V poslední době jsem uvažoval nad dvěma úpravama supa – blatníky do tohohle mokra a rovný řídítka – reakce okolí na vlajdy (zdravíme mimo jiné Seržu ;-)) mi začaly vrtat hlavou tak mohutně, až jsem si řekl, že to teda prubnu a koupím rovný – pokud mi nesednou, dám je na měšťáka.

a výsledek?

DSC04247
DSC04248 (a ještě rychlá fotka bez blatníků)
bowdeny přijdou zkrátit, pokud vyhodnotím rovná jako pohodlná.
p.s.: ještě uvažuju o hydrách SLX nebo XT, ale musel bych najít kupce na BB7

2 thoughts on “SUP Winter Edition

  1. no, když vyhodíš blatníky a brašnu a dáš hubenější sedlo, bude z toho pěkně chrťáckej bike :-)BB7 chci, ale jen jednu a jen třmen (bez kotouče a bez páky), takže to máš lepší prodat to vcelku…ale nabízím komplet hydry LX (nový, sundaný z kola) včetně dual pák! chceš? když nabídneš rozumnou sumu, jsou tvoje🙂

  2. díky za nabídku, ale páky Dual Control určitě ne. Na Rapifdire Plus jsem hodně zvyklý, na dualech jsem párkrát řadil a nesedělo mi toa blatníky? jakmile nebude takhle fujákově mokro, tak je samozřejmě sundám. s brašnou a sedlem to bude horší – sedlo měnit nebudu, tohle mi sedí a vozit duši plus nářadí v batohu se mi moc nechce

Napsat komentář

