Kosíř, lom, měsíc

Včera mi dorazila nová kola na bika. Stávající GrandRock + 36*SwissDT + Alivio jsem vyměnil za Bontrager Rhythm Disc. Set váží 1980gramů, má 28 drátů a hlavně, náby na zapouzdřených ložiskách. Výhoda je jasná – žádné konusy. Hurá.

Díky náhlému oteplení bylo možné zajet je pěkně protáhnout do terénu, pěkně si zabahnit a vyzkoušet tuhost a výdrž. Teploty nad 5 °C přímo lákaly k vyjetí. A bylo fakt pěkně.
Na Kosíř jsem se vydal po cestě kolem potoka. V létě je to pohodová cestička se stoupáním kolem 5%, včera to byla hodně solidní technická pasáž. Bahno, bahno a zase bahno. Kde nebylo bahno, byl led. Klouzalo to naprosto luxusně. Paradoxně na tom byl lépe ledový podklad – díky týdnu s teplotami nad nulou byl rozměklý a pláště se tam měly čeho chytit. V bahýnku to bylo podstatně horší – však jsem si taky asi 3x pěkně ťápl na zem, když mi to někde podjelo. Ale byla to skvělá zábava.
V lese bylo fakt nádherně. Svěží vzdoušek, všude kolem tekly potůčky z tání. Fotoaparát ale sídlil v batohu a ten se mi nechtělo sundávat.

Na Kosíři proběhlo nezbytné focení mazlíka. Původně jsem měl v úmyslu udělat finální fotky pro bike-forum, ale stav zabahněnosti mi v tom bránil. Ale o fotku vás samozřejmě neochudím 🙂
DSC04291

Z kosíře se sjelo do státního lomu. Tam začal vycházet měsíc a “udělaly se” zajímavé mraky, tak jsem trochu pofotil.
DSC04296DSC04302DSC04304DSC04305DSC04312DSC04314

A co kola? jede to o něco líp než starý, ale budu muset ještě trochu zhubnout, abych ho líp ocenil. Každopádně, nejsou z bláta, vydržely toho dost. Sice jsem nejel žádnou prasárnu na kořenech, ale klasickej terének přečkaly bez zaváhání.

One thought on “Kosíř, lom, měsíc

Zanechat Odpověď

