Další nová hračka

Když jsem koupil nový kola na bika, silnička nemůže zůstat zkrátka… to by nebylo vhodné. Dneska dostal Fořt dáreček. Mavic Ksyrium Elite 2008. Na kupkole je měli v akci, takže jsem moc neváhal… sice se teď budu tři měsíce chodit pást, ale kola jsou kola😀

Ve stavu totální nadrženosti jsem po práci čekal dlouhé hodiny🙂 než odbila šestá a já se mohl vydat na poštu. Jo, moh jsem jít už v pět, ale nemám rád fronty🙂
DSC04410

DSC04411

ke kolům musí samozřejmě být adekvátní pláště. Stará Oria nechám na starých zápletech, k Mavicům jsem pořídil Michelin Pro2Race a lehký duše.
DSC04412

Mazlík momentálně vypadá moc dobře🙂 (brzy dodám kvalitnější foto na pořádném světle. Poslední věc, která se na něm bude měnit, je představec – kluci z cyklodiskuze mě ukecali, že mám pořídit méně mohutný.
DSC04413

Napsat komentář

