Ksyria jedou :-)

No, neodolal jsem a vytáhl mazlíka ven do ulic. Žádnej velkej objem, jenom 10 km po městě pro novou podsedlovou brašnu a multiklíč. Ale na první test stačí.

Jo, jede to skvěle. Akcelerace, jízdní vlastnosti, elegance, hravost. Silnička je silnička. Tenhle pocit zná asi každej, kdo střídá bika a cesťák. Bike je tank co projede každej, silnička zas valí jak vítr.

V mým případě byl pocit volnosti složen ze tří dílčích – nový kola, nový pláště a jiný kolo než Sup.
Po nasednutí mě vyloženě vyděsily pláště. Pro2Race jsou Vizuálně užší než Oria – částečně to asi dělají ty dva černé proužky, částečně o fous užší ráfky ksyrií. Každopádně to vypadalo, že jedu jenom na ostří nože 🙂

Ale to ostří nože opravdu valí. dvacet na pár otáček, třicet po chvilce… maximálku jsem dneska stanovil na 50 k/h, když jsem dojížděl na semafor, kde jsem čul červenou. Pade už mi dalo trochu zabrat, ale dal jsem to 🙂 (jenom na chviličku, že jo – hned za křižovatkou jsem zas zvolnil, abych do obchodu nepřijel splavenej jako kůň.

Dneska jsem si to fakt užil 🙂

Zanechat Odpověď

