Ksyria fakt jedou :-)

Dneska jsem udělal první vážnou zkoušku nových zápletů. A dopadla skvěle.

Vytáhl jsem i Jardu, abych nemusel sám. Naplánovali jsme 40 km okruh kolem Olomouce se zastávkou v Olší.

Ksyria opravdu jedou. Nemám sice pocit, že bych byl na tom samém okruhu rychlejší než dříve, ale jelo se mi lehčeji. Postatně lehčeji. I při záběru ze sedla – nikde nic nevrže, kola drží, fořtík jde krásně “za plynem” – je vidět, že gramy na rotačních částech zmizely. Před zastávkou v Olší jsme měli na kontě 25 km s průměrem 29 k/h. Jo, jasně, jeli jsme v podstatě placku – tři kopečky se stoupáním 1-2% a jeden se stoupáním 5%. Ale, na druhou stranu je zas zima a najíždí se 🙂

Uvidíme, jak se kola projeví v dalším provozu. Ale zatím jsem fakt hodně spokojený

DSC00223DSC00224DSC00225DSC00226DSC00227DSC00228DSC00229DSC00230DSC00231

One thought on “Ksyria fakt jedou :-)

  1. nestraš takovejma průměrkama! 🙂 to jezdím možná v sezóně….na závodech 🙂 BTW já mám Rolfy Vector PRO a neměnil bych…

Zanechat Odpověď

