designová změna na cesťáku

Můj fořtík už leccos pamatuje. koneckonců je to rám z roku 2001 – 2002. Přežil troje kola (aktuálně má čtvrtá), genezi řazení sedmička 105 na rámu – dualy tiagra 2003 – ultegra 6600, kliky už jsou taky měněné, řetězy a ostatní matroš nepočítám🙂
Nicméně, používá zastaralý rozměr vidlice – 1”.
Na tuhle velikost se děsně blbě shání představce. takže vozím klasiku 1 1/8” s redukcí. Podložky mám samozřejmě 1”. To mi způsobovalo jednu nehezkou věc – schodek pod představcem.
Minulý týden mi kamarád zrobil malou hliníkovou trubičku, která se navleče na podložky 1” a bude se tvářit jako podložky 1 1/8”. A takhle do dopadlo
tnDSC04446 
Tu stříbrnou ještě musím nějak vymyslet. Ale obecně to vypadá pěkně – schodek zmizel, sloupek vidle se zdá kratší a celá silnička vypadá kompaktněji.
Fotku celé laňky sem dávat nebudu – ještě mě čekají dvě změny a pak, snad o víkendu, zveřejním finální fotku. Už se těším.

Napsat komentář

