Jarní večerní Kosíř

Kamarádi se rozhodli, že přespí na Kosíři. Počasí jim přálo, tak proč ne. Já bych do toho nešel, na tohle jsem moc velkej pokojáč, ale aspoň jsem je doprovodil na kopec a chvíli tam s nimi poseděl.

Vyjíždělo se kolem páté od nich – resp, mělo se vyjet, ale realita byla jinde.

Nabalení byli pěkně. Tohle všechno by se mi nechtělo tahat :-). Ještěže jsem se s tolika věcma taky nemusel tahat, stačil mi batůžek. V brašně mám akumulátor pro Miráže na řídítkách. Skvělý světla 🙂
DSC04447DSC04449DSC04451

Po cestě docela foukalo. Během dne se zvedl dost silný jižní vítr a ten nás pěkně trápil. Cesta nám pěkně utíkala, na Kosíři jsme byli asi za hodinku. Výstup se tentokrát trochu zvrhl a místo klidné cesty jsme jeli pěkný “kule” – divím se, že mi někde nezdechly nohy 🙂
Na Kosíři jsme provedli “střídání stráží” – zrovna odtud odcházeli pěší turisté, co si opékali špekáčky. Zdědili jsme po nich oheň

Díky pozdnímu odjezdu jsme dorazili za soumraku. Takže kluci vyrazili stavět stany, já šel přikládat.
Hodně rychle se setmělo. Ale bylo krásně teploučko, ani vítr moc nevadil.
DSC04452DSC04453DSC04454DSC04458DSC04461DSC04468

Netrvalo dlouho a ukázal se nám srpek měsíce i s efektem, kterému se říká “křišťálový svit”. Moc příjemný pohled.
DSC04470

Hodinku jsme seděli u ohně u čaje a koukali na hvězdy 🙂
DSC04471DSC04472DSC04473DSC04475DSC04476DSC04478DSC04480DSC04481DSC04482

Cesta zpátky se taky povedla. Díky Sigmě Mirage X a jejím 10W se sjíždělo skvěle. Jako ve dne to sice nebylo, ale viděl jsem velkej kus dopředu. Skvělej sjezdík. A jako bonus jsem potkal i srnce se srnečkou 🙂

One thought on “Jarní večerní Kosíř

Zanechat Odpověď

