Laněčka

Dneska jsem moc nenafotil, zlobilo mě koleno, tak jsem zůstal doma a netrápil ho.
Ale aspon vám dnes můžu představit mírně překopanou silničku. Už tu jednou je, ale se silně neaktuálníma fotkama.
Tak pojdme. Foceno ve Strejčkově lomu.DSC04492
DSC04490DSC04493DSC04494DSC04495DSC04498DSC04499
Velikost : 58
Hmotnost : asi 9 kilo, přesně nevím
Rám : Fort RO.Entry (2002)
Vidlice : karbonová s hliníkovou korunkou, karbon sloupek 1"
Hlavové složení : ritchey logic 1"
Kliky : Dura Ace 9sp. 180mm, octalink
Středové složení : Ultegra
Přesmykač : nějakej oldschool z roku 2002, sadu nevím
Měnič : Ultegra 6600
Řazení : Ultegra 6600
Převodnik : Dura 53/39
Kazeta : Ultegra 6600, 13-25
Řetěz : Chorus C10
Náboj přední : Ksyrium Elite
Náboje zadní : Ksyrium Elite
Brzda přední : Ultegra 6600
Brzda zadní : Ultegra 6600
Brzdové páky : Ultegra 6600
Ráfek přední : Ksyrium Elite
Ráfek zadní : Ksyrium Elite
Dráty : 38x aero
Pedály : A520
Řídítka : BBB FastBar OS (44 s-s)
Představec : noname černej
Sedlovka : pells cr-4
Sedlo : pells e-fly
Pláště : Michelin Pro2Race

snad mi brzo dorazí rám na MTB a budu moci představit i druhou hračku🙂

6 thoughts on “Laněčka

  1. Mě taky drobet zarazilo, kde se vzala silnička v lomu?🙂 Ale nechtěl jsem ze sebe dělat vola, kdyby náhodou 10m od lomu vedla dálnice… :-)Ale je fakt, že cokoliv fotit na dálnici je volovina… => Na dálnici fotí jen volové => Tím nechci říct, že PČR je parta kastrátů…🙂

Napsat komentář

