Další Strejčkův lom

Ve čtvrtek jsem nachytal koniklece ve stádiu horečných příprav na květ. Některé už to zkoušely, jiné je jenom okukovaly a učily se. Slíbil jsem jim, že je v pondělí zajedu zkontrolovat. Jenže v pondělí jsem to nějak nezvládl a koniklece se asi naštvaly🙂
Omrknout jsem je byl až dnes a bylo pozdě. Větší část jich už odkvetla a na ty zbývající už bylo chladno a málo sluníčka – přijeli jsme k večeru.
Koniklece jsme tudíž nefotili. Ale sedli jsme si na skálu nad lomem a dali si čajík. Byl opravdu moc fajn večer. A vyzkoušeli jsme i repro gadget. Teda ne na rapu, pustili jsme si desku “Eclipse” od projektu Shpongle.

Jenom tak mimochodem, sluníčko už má pěkný volty a pěkně začíná opalovat. i když se mažu opalovacím krémem, mám pocit, že jsem se už 2x trochu spálil, drbu se jak vzteklej jak na rukách, tak na nohách.

DSC04670DSC04672DSC04676DSC04679DSC04682DSC04687DSC04694DSC04699DSC04705DSC04710DSC04720DSC04721DSC04729DSC04730DSC04737DSC04724

jak se tak koukám, dost frčím na fotkách větviček🙂

30 thoughts on “Další Strejčkův lom

  1. Jiří: Cyklisti mi nestačí, já jsem totiž lesba, ale nikomu to neříkej, bude to naše tajemství… :-)Doom: Li se na nás vyprdne, stejně jako se vyprdla na tu olympiádu.🙂

  2. Jaký vyprdla!!!! Nedodali jste rovnocenného soupeře!!!!BTW žádný krásný cyklistky fotit nebudu, nesnáším konkurenci :- p

  3. JE: Hale nejdřív by si se mě měl zeptat, jestli chci s Li zápasit v bahně ne?🙂 No tak dobrá, počkej, se kouknu do diáře… hm tak příští víkend by to šlo…😉 :-)Li: My nechceme, aby jsi fotila cizí krásné cyklistky (ikdyž ty by si mohla taky…🙂, my chceme Tebe!VL: Ne ne… to je z (c) VH a jestli to někdo někde řekl před tím nebo potom, tak je to jenom shoda náhod…🙂

  4. JE: No proč ne? Když to bude hezkej chlap…. ;-)VH: Malý problém…. já se vyskytuju ZA objektivem, ne PŘED ním…

  5. Copak to je pro šikovnou fotografku problém, že objekt focení není ve vhodném úhlu objektivu?"Ale děti, to přeci není žádný problééém" (Fan Vavřincová, Taková normální rodinka / poytava pra_babičky)🙂

  6. Li: Promiň, ale vidím to spíš na žena-žena, než na žena-muž. Ale jestli chceš, můžeme hlasovat, ať je to trochu podle pravidel a regulí.VH: To si ten zápas chceš užít na vlastní kůži jo?😀. Nic proti, ale líp se kouká na zápas ŽEN v bahně, nebo třeba taková soutěž miss mokré tričko. Missáka mokrýho tričáka sem ještě neviděl🙂

  7. Pánové mám nápad : do bahna půjdete vy a já se budu koukat a budu vám fandit – to umím úplně nejlíp :-)A užijou si to všichni ;-)VH: to teda je problém! Přece nemůžeš chtít, abych riskovala, že mi praskne čočka 😀

  8. Já jsem v bahně taky pečenej – vařenej :-)JE: Ale tohle není soutěž miss mokré tričko, ale "bahení lázně". A pokud jde o to druhé… no já si raději sám "šáhnu" (třeba na dno vlastních možností), než abych opodál jen seděl a slintal… teda myslel jsem… "fandil"… :-)Li: Takže opouštíš své Olympijské snažení? Ty jsi ale padavka… :-PA na prasklou čočku se vykašli, lepší jsou knedlíky😉

  9. VH: No to teda nejsem. Například včera jsem trénovala!!! V zámeckým parku!!! Pod rododendronama bylo ještě krásný blátíčko!!!

  10. Li: Příští jaro myslíš jako to za rok jo? To jako vsázíš na dopravní nehodu, která by mě mohla do té doby potkat, nebo celosvětový válečný konflikt do kterého odejdu hájit národní zájmy Naší vlasti a nebo prostě vsázíš na mojí to… co jsem to chtěl říct… jo… ztrátu paměti!VL: Tahle trenuje stahování vlastního dresu, to dneska umí kde jaká šestnácka… :-)Doom: Jak se říká… tohle je opravdu konečně dobrá zpráva na konec dne…🙂 Lokalizuj souřadnice bahna🙂

  11. Tak se holt ukáže… jestli přežiju tenhle rok, tak už přežiju i nesmrtelnou tetu…🙂 TO bych pak mohl přežít i souboj s Li…🙂

Napsat komentář

