Bílá nemoc

Tak jsem se taky zařadil mezi uživatele bílých biků. Odysea jménem reklamace dneska skončila.

PPL mi doručila rám, dorazila i Reba SL. Nezbylo než splašit auto a jet si to vyzvednout. Celej den jsem prožil ve stádiu velké nadrženosti🙂. Ale dočkal jsem se. Bohužel, ne zcela. Tandem-bike zapomněli přiložit smyk pro lanka na domeček. Takže zítra musím do města a shánět ho😦

DSC04738DSC04739DSC04740DSC04741DSC04742DSC04743DSC04744

V malym bytě se nedá solidně fotit taková velká kráva jako je 29er bike. Omlouvám se za zkreslené fotky.

Tímto děkuji firmě Tandem-Bike za expresní vyřízení reklamace.

6 thoughts on “Bílá nemoc

  1. Závist je opravdu ošklivá vlastnost…🙂 Co naplat, už jsme se smířil s tím, že jsem ošklivý skrz na skrz…

  2. Tak tomuhle neříkám tichá, ale hlasitá závist. Vypadá moc pěkně, a to i když má bílou barvu, kterou zrovna nemusím

Napsat komentář

