Skoro v cíli, bílá nemoc na postupu

Sup bělohlavý🙂 nám skoro dospěl. Ještě to má nějaký mušky a nedodělky, ale blížíme se k finále.

Dneska jsem sehnal chybějící komponenty a doskládal. K večeru pak proběhly první testy se super výsledkem. Testoval jsem v lese u Nemilan, kde jsou různé techničtější špíčky – prudké výjezdy, sjezdíky, zatáčkovité chodníky.
Výsledek? Spokojenost. Aktuální rám je kratší než 929D a hlavová trubka je víc kolmá. Vidlice tudíž netrčí tak moc před kolo a bajk je víc ochotný jít do zatáček. Kratší konstrukce i o něco líp stoupá v kopcích – kde jsem to jindy lámal ze sedla jsem dneska projel s nedbalou elegancí v sedě🙂
Vidlice je taky příjemná. Proti Toře je citlivější. Večer jsem ji testl na kostkách v centru města. Žehlí parádně. Tora byla podstatně méně citlivá.

DSC04745DSC04747DSC04748DSC04749DSC04750

One thought on “Skoro v cíli, bílá nemoc na postupu

Napsat komentář

