První Kopečky :-)

Aby se neřeklo, že se jenom batolím po rovince na Hané, dneska jsem si dal Kopeček a Pohořany. A je vidět, že zima byla dlooooooouhá. V kopcích mi to moc nešlo. Sice jsem bojoval a dle hesla “co nejde silou, jde ještě větší silou” jsem to rval ze sedla, ale nožičky jsou líný.
Ovšem, pozitivní dojmy převážily. Letos poprvé jsem si dal “maturitku” – sjezdík na červené TZ, kousek od Kopečka. A bezchybně. Vypadá to, že si začínám dovolovat.
Ke konci to byla taky pěkná prasárna. Náhodou se sjeli se čtyřma dalšíma lidma (dvě dvojice, navzájem si neznámé) a aniž bychom si cokoliv řekli, začalo se děsně chrtit. Na horáku 38 k/h po rovině, to už bylo na infarkt. Ale roztrhal jsem je na kousky, byť bojovali jak lvi. Ověřil jsem si, že 29” bike potřebuje lehčí převody – oni jeli svorně na 44/11, já tam měl 44/13.

Abych nebyl za šampónka s bílým rámem, v lese jsem ho pěkně zaprasil 🙂
DSC00278

4 thoughts on “První Kopečky :-)

  1. Ty jo, ty jsi dobrej…38 km/h… tohle udělat já, tak už nic nenapíšu 🙂 Jsem po zimě nemožná, dneska jsem se plazila do kopce jako kdybych jela na skládačce 😀

  2. Všichni jste chrti chrťounský… 😛 Já se poslední dobou jezdím jen "kochat" přírodou… všude kolem tolik samiček… a všechny jsou tak bezbrané a ztracené… a vy si tu chrtíte… Chrťouni!

Zanechat Odpověď

