Tak trochu větrno

Jenom ve zkratce. Z dneška mám obrovskou radost…

120 km, AV 26, 1000m up (kurnik, kde jsem to nabral, dyť jsem pořád jezdil po Hané :o), cyklotrasy ukazují 500m up, asi blblo tacho)
nejdřív s Jecminkem přes Tovačov do Staré vsi. Až do Troubek to byla pohoda, z Troubek nám začalo foukat dost drsně z boku, od Hostýna. kolem Vlkoše jsme se plazili krokem a navíc se nechutně zatáhlo a ochladilo. U Staré vsi jsme se rozdělili a já pokračoval do Roštění, tam jsem to na chvíli zapíchl a posléze pokračoval směrem na Luhačovice naproti Jardovi, hezky po větru. Srazili jsme se v Mysločovicíh a vraceli se zpět, foukalo nám krásně do tlamy. Návrat přes Rymice a Starou ves jsme zavrhli, tam by nás to zas pěkně brzdilo, tak jsme pokračovali po větru do Hulína, po rovince na pohodu 40 – 45. Z Hulína pak bočníma cestama zpět na Troubky, tak nás to zas trochu přibrzdilo, mazec byl hlavně mezi Chropyní a Zářičím, tam jsme se vlekli 18 k/h 🙂
a z Tovačova už tralala pěkně po větru domůůůů. těsně před koncem nás čekala orosená odměna.

spokojenost obrovská, takovejhle švih jsem už dlouho nezažil.

Ksýria jedou jak magnetická dráha, karbonová sedlovka pěkně tlumí, na kole nikde nic nevrže – skvěle vyladěná mašinka.

Zanechat Odpověď

