A zase Kosíř

Tentokrát jsme vytáhli Hejdika z Bike-fora. A naprosto luxusně jsme pojezdili :-). Fotky jsou výtvorem nového fotoaparátu, bohužel jsem je musel zmenšit na obvyklých 1024×768
Mapku najdete zde
Srázek jsme si dali na Buničce. Jenže, nějak jsme nestíhali, tak jsme si sraz posunuli už do Kaple, aby na nás Hejdik nemusel čekat. Vyjeli jsme totiž o něco později, než bylo naplánováno.
Sešli jsme se podle plánu a spustili se dolů k Buničce. Všude kvetly stromy a sluníčko se na nás smálo.
Od Buničky jsme pokračovali po žluté TZ cestou kolem zahrádek a posléze po úpatí Kosíře. Ten chodník je hodně příjemnej. Pořád nahoru a dolů, pěšinka se mírně klikatí… parádička.
100_0001100_0002100_0007100_0012100_0013100_0015

Žlutou jsme opustili u parku v Čechách. Kousek jsme se svezli po silnici (mňam, v Čechách je nový povrch, silnička bude mít radost) až skoro na konec dědiny a tam si chytli lesní cestu. Pěknej stoupáček, jen co je pravda. Naměřil jsem tam až 18% stoupání. Dojel jsem to asi do půlky a pak už jsem to neudýchal. Málem mě z toho trefilo.
Kopec se narovnal a my se dali na první křižovatce doprava na cestičku, která nás měla vyhodit opět na žluté TZ. Nemýlili jsme se, vyhodila nás tam 🙂
Po žluté jsme dorazili až na Kosíř. Tam jsme poseděli, já nafotil bika (fotky dodám později v samostatném postu. Dokonce došlo i na společnou fotku, ale ta neprošla cenzurou, páč na ní vypadám hrozně 🙂
100_0032100_0036100_0038100_0039100_0054
Hejdik se od nás oddělil a domů se vracel po zelené na Buničku. My jsme si dali pár chodníčků a navázali rovněž na zelenou, opačným směrem, na Lhotu.
100_0056100_0059

Ze Lhoty jsme pak pokračovali kousek po asfaltce, abychom se vzápětí napojili na polní cesty vedoucí mezi poli v lese (na mapce je to krásně vidět). Z těchto polí jsou nádherný výhledy a já si vyzkoušel nějakou tu panoramatickou fotku. Vyšly dvě
100_0068100_0073100_0077100_0080100_0082100_0083

Ani jsme se nenadáli a cesta nás vyhodila ve Slatinicích. Terének skončil a my spěchali domů, abychom nezatměli.
100_0089
100_0090100_0092

Statistika na závěr: 40 km, AV 17, nastoupáno 500m, průměrné tepy 135.

Jak se vám zazdávají fotky? Na kompakt z výprodeje to docela jde, ne?

7 thoughts on “A zase Kosíř

  1. tož fotí ti to pěkně, ale žádný slečny…já bych to vrátil 🙂 ty panoramata – to jsou skládaný, nebo výřezy?BTW jste se asi moc neflákali – na 40km nastoupáno 500m…a ta průměrka….

  2. Soumračný fotky jsou excelentní, na ty já jsem "ujetá" 🙂 Ale tím nechci říct, že ty ostatní nejsou dobrý! Oproti fotkám ze starého foťáku je to dost velký posun k lepšímu 🙂

  3. ty soumračný fotky by to chtělo dopilovat. bohužel, foťák už u nich asi aktivoval delší expozici či co, protože se mi je nepovedlo vyfotit z ruky bez rozmatlání. ale dělal jsem to na režim západ slunce, tak je docela možné, že v jiném režimu to půjde líp.v čem ale totálně plavu, je ruční nastavení. chvíli jsem si s tím hrál a lezly mi z toho děsný přepaly, vyloženě bílý fotkyserža: na kosiřu jsme potkali jednu moc pěknou slečnu. bohužel, jakmile jsem vytáhl foťák, slečna se otočila zádama a posléze se zdejchla.panoramata jsou udělaná funkcí skládání přímo ve fotoaparátu.

  4. Ty panoramata jsou moc pěkný. Jediný co je trochu viditelnější je na první fotce (panorama) ta cestička, mezi první a druhou spojenou fotkou :). Ale jen tak dál 😉

  5. jo, toho jsem si taky všiml. musím se víc snažit. ale učení dělá mistra :o)@ serža – co se týká těch nastoupaných metrů – ta akce byla s cílem projet co nejvíc cestiček, kosíř jich je plnej. takže jsme pořád nahoru dolů nahoru dolů nahoru dolů. ale byla to parádičkamusím konstatovat, že novej bike mi sedí. prudký stojky, který jsem dřív nemohl ujet kvůli blbé technice, ted nedám jenom v případě, že jsou dlouhý a neudýchám je. těžká pohoda, 29" bike je na tohle super.

  6. No tak ruční nastavení chce malinko zkušenost třeba s poloautomatem 🙂 Ale na to přijdeš celkem rychle :-)Režim západ slunce fotím z ruky normálně, takže netuším, proč se ti to mazalo…jediný, co se opravdu udržet nedá, je režim nočních fotek, ale to je vcelku logický.

Zanechat Odpověď

