Exhibice blbosti

Je jaro a blbost kvete. Tady máte důkaz.

Na každém fóru se to občas pohádá. Objeví se kontroverzní téma, přijde prudící uživatel, případně kombinace obou. I na cyklodiskuzi se nám to zase stalo. Divím se, že ted na jaře, když by chrti měli být rádi, že nejsou zavření v baráku a můžou brázdit silnice. Nicméně, zadařilo se.

Zase se nám objevil jeden superuživatel, který požral spoustu moudrosti světa a dával to dost intenzivně najevo. Samozřejmě se objevila vlna nevole od pár dalších lidí. Napětí se pěkně stupňovalo a nakonec to buchlo tématem, které jsem linkoval nahoře. A svezlo se to i po doomovi. Slízl jsem si to za dvě věci:
1) občas se prezentuju jako hovado, občas mi ujede nějaký to slovíčko.
2) občas se snažím trochu usměrnit chod boardu. Je to potřeba, spoustě lidí, hlavně nováčkům, pravidla nic neříkají a dělají zmatky.
2,5) čas od času se angažuju v debatě na téma oblíbené menšiny a moje názory nejsou pár lidem po chuti.
Kombinace těchto problémů holt pár lidí vytočila natolik, že mě chtěli ukřižovat🙂 – asi na ně působí velikonoce.

Uvidíme jak se tahle sranda bude vyvíjet – já se tím skvěle bavím.

3 thoughts on “Exhibice blbosti

Napsat komentář

