Hydrapak Laguna po pár měsících

Před asi čtvrt rokem jsem představoval můj nový batůžek a sliboval, že po pár týdnech udělám zhodnocení. Místo pár týdnů jste čekali pár měsíců, ale dočkali jste se🙂

100_0239Provedení: Batoh je sešit kvalitně. Nikde nelezou nitě, nikde nepovolilo šití, plastové součásti přezek a zapínání drží, zipy se nekazí. Batoh jsem v zimě dost často vozil narvaný k prasknutí věcmi a oblečením, ale vydržel.

Čištění: Materiál se dobře čistí. Hlavně na jaře jsem se dost často vracel zabahněný až na hlavě, ale všechno bláto šlo odstranit bez zbytků.

Vak: vak mě mile překvapil. Systém Reversible je udělaný parádně. Žádné kupování speciálních sušáků na vaky nebo mrazení v mrazničce. Jednoduše vymyjte, vylijte vodu, odpojte hadici, strčte dovnitř ruku a vak otočte. A je to. Materiál vaku je hodně odolný a otáčení vydrží. Spojka vaku a hadice je rovněž navržená dobře, takže rozpojení je otázka chvilky. Žádné závity, jenom cvakání.

Náústek: U staré hadice jsem náústek velice rychle rozkousal a gumová část nedržela. Zde to nehrozí, náústek se mi zatím rozkousat nepovedlo.

Petr Mikeska z cyklistiky Krnov mě požádal o zhodnocení kapacity laguny a její velikosti. Na následujících fotkách vám předvedu, co a jak se tam vejde. Vak jsem nafoukl skoro naplno, abych simuloval jeho plné naplnění vodou.
Jak už jsem psal minule, plný vak (3 litry) se do kapsy strká špatně – je tam málo místa. Ale při troše cviku ho tam dostanete. Kapsa pro vak má volné okraje, takže se přizpůsobí a na zádech nevezete velký hrb, ale jenom malý. Jak si ukážeme dál, dost to závisí na dalším naplnění vaku. A nyní slíbené fotografie.

100_0238100_0241100_0242
Jak vidíte sami, batoh sice navenek působí, že nějaký hrb na zádech udělá, ale na poslední fotce se ukazuje, že volný okraj kapsy vaku může pracovat.

100_0243100_0244100_0245
Místo uvnitř je relativně velké i ve stavu zapnutí. Litrová termoska se tam vejde s přehledem. A na posledním obrázku jsem k ní nacpal i dlouhé kalhoty “čapáky” a rolák. Připomínám, že v zadním oddíle je pořád nafouknutý vak.

100_0246100_0248
Zapnout to šlo v klidu. V tomto stavu naplnění má batoh kulatá záda. Se skřípěním zubů to lze vozit a nebo si ho můžete “přifouknout” povolením zipu.

100_0249100_0250
Po uvolnění zipu hrb na zádech zmizí a nošení je příjemné. Takže, buď můžete pokračovat v plnění věcmi a nebo vyrazit.

A jak je to velké? Pro srovnání vám batoh vyfotím s věcmi denní potřeby jako je termoska a DVD.
100_0251100_0252100_0253100_0254100_0255100_0256
Na první fotce zboku je batoh naplněný s otevřeným zipem, na druhé jsem boční zip zavřel a na těch spodních jsem z něj postupně vyndal věci a vypustil vak.
A tyhle hadry jsem tam měl:
100_0341

Moje zhodnocení: zatím spokojenost. Myslím, že jsem vybral dobře. Párkrát jsem měl možnost zkusit si i Camelbak Mule, což je batoh stejné třídy, ale Laguna je pro moje potřeby lepší – víc toho pobere.

Jakmile se něco dalšího vyvrbí nebo se něco pokazí, budu vás informovat.

so stay tuned🙂

7 thoughts on “Hydrapak Laguna po pár měsících

  1. No, je fakt, že už nějaký pátek se chystám na celovečerní kino u mě doma. V "promýtačce" budu žhavit Terminátora 1,2,3🙂

Napsat komentář

