Jívová – kopec, který tě prověří

Dneska to zas byla prasárnička.

Někdy minulý týden mi dával Vit kontakt na chrta, který prodáva přesmykač Ultegra 6600. Dohodli jsme si předání na vyjížďce. A asi abych ukázal, že jsem ho hoden :-D, vyjížďka vedla přes Jívovou. Zrovna tady je jeden z neprudších kopců v okolí. Pokud si vzpomínáte na moje lonské Pohořany, tak první část výstupu je stejná. Viz mapka. Start je někde v 250 metrech, největší mazec končí v 550m, Jívová má 580m. Celá ta trasa připomíná do jisté míry schody o délce 8,5 km. Zabíračka je to solidní, to nejhorší od odbočky na Pohořany k Horní boudě má 8 – 15% stoupání. Ani nevím, jak se mi to povedlo vyjet. Kopec se pořád nepřátelsky tváří a nepříjemné stoupání je následováno ještě horším 🙂

Nicméně, nějak jsem to vylámal a přesmykač si zasloužil 🙂 – ještě ho musím zaplatit a namontovat.

100_0881100_0882
Odpočívající stroje a utahaní chrti

100_0883100_0884100_0885
100_0886
kousek od Jívové

100_0888
Zasloužená odměna 🙂

a statistika na závěr – 60 km, AV 25, 600m up

23 thoughts on “Jívová – kopec, který tě prověří

  1. Tak to si opravdu zasloužíte chlapi.Také jsem dneska ujela 60km,ale pivo nepiju-jo to už musí být opravdu horko a vysoké teploty.

  2. chichi, já jsem taky pivař na baterky. ale občas je potřeba trochu nakapat do strojku :-)aspon jsem se nebál při sjezdu 🙂

  3. zase silničky – my chceme frírajt! skoky, polety, otevřený zlomeniny a tak… :-)bane, tenhle víkend byl na silničky jak stvořenej, já měl bohužel program, kterej vyžadoval MTB…ale i tak jsem si to užil 🙂

  4. Závidím vám. Šťastní to muži a ženy. To x věcí doma, x věcí na zahradě, x hodin domácího videa sestříhat, x věcí vyzkoušet, a do toho ta práce, kam musím chodit každej den. No chápete to? 🙂

  5. @JE – hehe, nvm jak ostatní, ale já musím pravidelně vykonávat nějakou tu tělesnou aktivitu, jinak by se mi má chatrná tělesná schránka brzo rozpadla – jsem jak rezavá felície, která potřebuje pravidelnou údržbu :-)chodit mě nebaví, uběhnu tak maximálně 10 metrů, kolektivní sporty mě nebaví – co mám dělat jinýho? 🙂

  6. tož taky vy šlo – třebas v polsku szuká google :-)jako jo, taky možnost, ale bike/silnice je v tomhle přece jenom lepší – jde o dlouhodobější aktivitu. pochybuju, že bych vydržel sexovat stejně dlouho jako vydržím bikovat 🙂

  7. Jasně, pohyb je adrenalin – není nad to, když prolítneš na kole nějakým roštím :-)JE: hele to je demagogická výmluva, člověk si vždycky najde čas na to, co stihnout chce 😉 to je jenom o organizaci a prioritách…

  8. VL: tsss…prolítnout! žádná činnost se nemá odfakovat. to jsou ty dnešní trendy – honem, honem a nic z toho 😉

  9. Já to pořád říkám, že se nemá propadat "HONEM HONEM akcím", vždycky je z toho jen průser…Seržo jak by řekl náš pan prezident, trpíš vyprázdněností myšlenek (lidově řečeno: "Myslíš jen na jedno"). V té souvislosti mě napadá hypotéza, jak taková myšlenková vyprázdněnost vzniká… Člověk myslí jen na jedno a krev, která se přesouvá z hlavy do jiných partií sebou odnáší i myšlenky… tudíž "myšlenková vyprázdněnost" 😀 jen by mě zajímalo, jak na tohle mohl přijít zrovna ten obšourník Klaus?!JE: Stříháš Home video? Zase něco s přítelkyní jak spí? Případně jinak citlivá data? 🙂

  10. Hezký, takže od ježdění jsme se dotali zase k tomu jednomu.LI: "honem, honem a nic z toho?", no já myslím, že "něco" z "toho"VH: JJ. Home video. Kdysi to bývalo – něco natočit – a do měsíce sestříhat. Dnes to je bohužel tak, že se mi tady na disku válí video jeden rok zpátky. A asi si dokážeš představit, kolik se toho dá za rok nashromáždit. Krom toho, že je to bez komprese a zabýrá to 67,3GB místa, jsou to taky hodiny, nudy, neboť jsem poslední půlrok absolutně bez nápadů.

  11. Kdysi to bejvávalo jiné. Nová kamera = nové zapálení a miliony možností a nápadů. Dnes je to jen z povinnosti. Ale když mě to chytne, tak je to zas jeden veliký Hollywood 🙂

  12. To je ale špatně… když je to jen z povinnosti, nemáš pro to správné nadšení a jsme zase u toho… takové věci pak zklouznou do akce "honem honem" a o to už tu přece byla řeč… 🙂 S takhle nekvalitní prací nebude "Tvůj zákazník" spokojen… 🙂

  13. Ještě že "moji zákazníci" jsem vlastně já sám. BTW říkal jsem, že zezačátku mě to nebaví. A to hodně. Ale po pár hodinách mě to zase chytne 😉

Zanechat Odpověď

