Malý upgrade biku

Designová lahůdka 🙂

Už jsem si tu určitě stěžoval, že nemám rád konusová ložiska. Sice můžou mít větší výdrž než průmysly, ale to štelování a čištění a starání se není pro mě. S koly si sice hraju rád, ale vrtání se v konusech už je na mě moc 🙂
Moje aktuální pedály na biku mají konusová ložiska a moc spokojený s nimi nejsem. Botu drží pěkně, to ano. Ale ty konusy se věčně serou 😦 – od zimy jsem je musel štelovat snad třikrát.

V tomhle zlatý průmysláky.

Nedávno jsem na bike-foru narazil na zajímavou fotku. Však mrkněte sami. A rozhodl jsem se, že to musím mít taky. A po víkendu jsem měl i záminku, proč to koupit – zase vůle v ložiskách. Tak jsem sedl ke kompu, ukázal to Jardovi, ten mi to schválil a objednali jsme.

567[1]

Jsem zvědav jak budou držet. S platformami jsem zatím spokojený (až na ty ložiska), SPDček se bojím jak čert kříže a tohle je zajímavá i pohodlná alternativa.

Zanechat Odpověď

