Tak jsem oficiálně MCP přes SQL :-)

cert

už si hledám další zkoušky🙂

9 thoughts on “Tak jsem oficiálně MCP přes SQL :-)

  1. no, je pravda, že já se na ně vykašlal v podstatě taky když zmizela motivace ze strany zaměstnavatele🙂

  2. Taky gratuluju. Co tak člověk s certifikátem dělá? Jaké jsou pocity? A jaký je další milník v plánu?😉

  3. matěj: s certifikátem neudělám nic, ale jsem rád, že to mám za sebou. ta zkouška na můj vkus byla strašně teoretická, bylo nutno nahrčet se spoustu věcí. další plány jsou jednoduché – chybí mi další dvě zkoušky do úrovně Profesionál na produkty Dynamicsjiří: k čemu? prokážu tím, že umím dělat s SQL serverem na úrovni správy a ladění výkonu

Napsat komentář

