výměna pedálů proběhla :-)

včera jsem si na poště vyzvedl nové pedály Leopard. konečně jsem se zbavil posledních konusových ložisek na mých “ostrých” kolech (konusy zůstaly akorát na crossu do města, tam nevadí tak moc)
nové pedály mě mile překvapily nejen designem, ale i provedením – jsou lehčí než staré platformy a hlavně jsou štíhlejší, nižší. rozdíl sice nemám změřený, ale odhaduju, že se mi chodidlo dostalo o dobré 3 milimetry níž, čili jsem dosáhl podobného efektu jako kdybych prodloužil kliky.

50771

jsem zvědav, jak mi sednou. proti starým platformám mají delší piny. tak snad se o ně nebudu moc mlátit 🙂

p.s.: freebikes, kde jsem je bral, mi je poslali za nějakou akční cenu o něco levněji než uváděli na webu a nezapomněli přibalit ani slíbené tričko – to je z příjemné bavlny a matroš se zdá býti dobrej. takže, pokud chcete triko, nakupte u freebikes 🙂

4 thoughts on “výměna pedálů proběhla :-)

Zanechat Odpověď

