Dusná vyjížďka a šílené zakončení

Dneska se zas zadařilo.
Už druhej den je děsně dusno, Modrá obloha, vymeteno a strašný vedro. Včera jsem na nějakej trénink kvůli vedru a lenosti rezignoval a válel se doma u kompu. Dneska už to ale obkecat nešlo. Sice jsem se snažil najít se nějakej ten důvod, proč zůstat doma, ale nakonec jsem po děsným přemejšlení, jestli teda jo a nebo ne, vyrazil.
Vyrazil jsem si kolem Bystřičky do Bystřice a z tama lesem na Lošov a Radíkov. Trápil jsem se jak něco. Na slunku 29°C, ve stinu o moc chladněji nebylo, vítr nikde… nejelo mi to, nechladilo to, přehříval jsem se a morál žádnej. Takže jsem jel rychlostí mrtvého koně a předjížděly mě i babky s trávou pro králíky na nosiči 🙂
Ani v lese se to moc nezlepšilo. Aspon jsem se mohl kochat.

Objel jsem si kolečko po Kopečku, podíval se na cestičky, kde jsem x let nebyl, dorazil až do Posluchova a sjel zpět na Bystřici, po “pětce” (cyklotrasa č.5) jsem se vrátil do OL.

V Olomouci jsem zažil storku, která mi bohatě vynahradila celý to trápení. Přes plot jsem zahlídl kamaráda, jak seká dřevo, tak jsem se u něj zastavil na kus řeči. Po chvilce vidíme, jak k nám míří policejní auto. Řidič stáhl okýnko a pozdravil nás. A pak to přišlo…

“Pánové, prosím vás, neviděli jste tady pobíhat nějakýho borečka, co si…” policajt se zarazil a formuloval, jak to říct. Po chviličce to zformuloval a pokračoval… “co si honil péro”.

V tu chvilku jsme lehli. Takovej záchvat smíchu jsem už dlouho neměl. Policajty jsme samozřejmě nakazili taky. Po chvilce nám vysvětlili, že si nějací lidi stěžovali na pobíhajícího úchyláka v té oblasti. My jsme jim řekli, že jsme nic neviděli a policajti zas odjeli. A já mám námět na příhodu 😀

6 thoughts on “Dusná vyjížďka a šílené zakončení

  1. Tak to s těma poldama, to muselo být hodně zajímavý 😀 btw: šílenče, já bych asi v tomhle počasí zdechnul 😉

Zanechat Odpověď

