hlod dne

aneb rozumná debata

autor_trek  (29.05.2009 18:31:14)
Jinak mi na Widlích vadí, že spoustu věcí dělají samy a ani se nezeptají🙂

DoomHammer  (29.05.2009 21:13:35)
to by mě teda setsakrakurva zajímalo, co kdo myslí tím "dělají samy"…

každej linuxák tím operuje, ale nikdo mi ještě kloudně nenapsal deset věcí, co jim na tom tak děsně vadí (kromě toho, že se win samy připojí k internetu a není potřeba tam nic nastavovat)

DoomHammer  (01.06.2009 20:17:06)
nic? ani deset se nenajde?

Stancek  (01.06.2009 21:11:51)
Tyvole uz si smesnej aji s tim druhym chobotem serzou… az budes priste onanovat nad woknama a troubit do sveta neco o tom ze linuxaci vsude vlezou a vsechny presvedcuji o svym jedinym spravnym OS tohle vlakno Ti pripomenu kdo neustale mele hovadiny a kdyz uz se s Tebu dal hadat nikdo nema zajem, tak zas placnes nejakou svoji pravdu aby se "debata" zas nejak rozjela. Debata v uvozovkach, s takovyma zaslepencema jak ses Ty a nebo ja na druhe strane byt rozumna nikdy nemuze.

joooo, není nad to, když má někdo solidní nevyvratitelné argumenty pro podporu své pravdy. to se to potom debatí😀

4 thoughts on “hlod dne

  1. Já se taky čas od času neudržím a začnu si s nějakým ultralinuxovým radikálem diskusi, čehož pak silně lituju…🙂

  2. já to neřeším, já se jejich hloupostí silně bavím. ono to je podobný jako když puba čmárají po zdi tagy a graffiti – potřebují se zviditelnit

Napsat komentář

