Bajk Bajk aneb Kosíř od Slatinic

Fotogalerii najdete zde.
Už dlouho jsem neměl žádnou vyjížďku, která by stála za blog post. Dneska se to vynahradilo, krásně jsem se projel. Elementálové mi byli nakloněni, hvězdy a planety se zařadily do správných pozic, bohové mi přáli, počasí bylo solidní, tak jsem vyrazil. Kam? Na Kopeček se mi moc nechtělo, kolem Moravy taky ne, tak jsem to stočil na Kosíř. Cíl byl jasný, prozkoumat některé zatím neznámé cestičky.

Už v Olomouci mi bylo jasné, že dneska to nebude úplně zadarmo. Nad Olomoucí bylo jasno modro, směrem na Kosíř zas pěkně černo. Chvilku jsem meditoval nad tím, jestli zmoknu nebo ne. Docela to strašilo. A co myslíte? Ano, zmokl jsem, ve Hněvotíně spadlo asi deset kapek :-). Ještě předtím jsem ale stihl nafotit vlčí máky, které jsem slíbil Waldovi :-).

Dneska se mi nechtělo moc valit, tak jsem si užíval výhledy. Ve sjezdu z Hněvotína do Lutína jsem objevil místo, odkud jsou krásně vidět Vápenice. Koukněte se sami na příslušnou fotku. Vypadá to moc pěkně.

Bral jsem to po cestě do Slatinic, dál přes kopeček na Drahanovice a na horizontu u křížku jsem uhnul doleva na polní cestu. Viz mapka, přesně u čísla 449. Vyjel jsem si “hřebenovkou” ke starému statku, nafotil výhledy na všechny významnější pohoří v okolí a chvíli se kochal. Z polí nad Slatinicemi a Drahanovicemi jsou krásně vidět Hrubý a Nízký Jeseník, Oderské vrchy a samozřejmě taky Hostýnky. Úžasný výhledy.

Do sytosti jsem se pokochal, vzal odpočívajícího Supa a vyrazili jsme do lesa. Už minule jsem zjistil, že jezdit v lese po dešti na pláštích z více jak dvou třetin sjetých není dobrý nápad 🙂 – pěkně mi to klouzalo. Ale zábava to byla božská. Hlavně, když mi to v jedné kaluži podjelo na bahně a já si málem šlápl do bahna.

Cestičky mě zavedly až na žlutou TZ ke sjezdu od výhledu “U koňské hlavy”. Značce jsem se zatím vyhýbal a prozkoumal další chodníky. Našel jsem pěknou cestičku, která žlutou kopírovala a vzal to po ní skoro až na Kosíř.

V celém lese jsem nepotkal ani nohu. Měl jsem to tam sám pro sebe. A užíval jsem si ten klid.
Těsně pod vrcholem klid lesa narušila vojenská helikoptéra letící nízko nad stromy. Než jsem ji ale stačil blejsknout, tak uletěla 🙂

Když člověk vyjede pozdě z domu, tak se to nemusí vyplatit. Začal mě tlačit čas – v šest jsem byl teprve v Lutíně na cestě tam a kolem sedmé jsem se motal na Kosíři. Musel jsem ukončit návštěvu a vydat se přes Slatinky domů. Zůstala mi spousta neprojetých cestiček. Snad příště…

A statistika na závěr? 40 km, AV 17, 410m up.

7 thoughts on “Bajk Bajk aneb Kosíř od Slatinic

  1. Včera bylo skutečně hezky, o tom není pochyb, jenom dneska to na vyjížďku nevypadá co? BTW u nás totiž včera sprchlo (taky pár kapek), jen ráno

  2. dneska mám jinej program – odpoledne trochu uklidit, zahrát si chvilku Crysis Warhead, na chvilku do čajovny a večer, pokud bude aspon trochu pěkně, kouknout na západ slunce 🙂

  3. Dobrej nápad. Jenom z toho sluníčka nic moc nevidím. A asi tady neuvidím. A chci se zeptat, co říkáš na Crysis? (Crysis Warhead)

  4. crysis se mi docela líbila. příběh v pohodě, epizodka v mimozemské lodi ukryté uvnitř hory byla zajímavá, ale konec mi nesedl, ta část v mrazu a na lodi byla děsně krátká. halt si nechávají otevřená vrátka na další dílwarhead je pecka. psycho je fakt borec – děsně se mi líbí souboje proti přesile, kdy se na mě vrhne deset enemáků dokolečka a já mezi nima lítám jak blázen s dvojicí samopalů v rukách a kosím je – to je super… momentálně jsem v misi v přístavu u ponorky

  5. Tak to u mě je to naopak. Když jsem to hrál poprvé, proklínal jsem mateřskou loď, kde jsem se ztrácel. No a ten konec se mi líbil asi tak maximálně napoprvé, když jsem heště nevěděl, co přijde. Bohužel přišel otevřenej konec :-(. Což mě zklamalo. Čekal jsem něco jako Far Cry 1, že to bude neúnosně dlouhý, ale já to dohrál za pár dní. Nejraději hraju ty začátky, kde jsi obklopenej palmamy, pralesem, okolo tebe korejci, a ty jsi, jak se říká "kůk enkejdž", a najednou se na ně vrhneš, a jdeš takovej Rambo. Ale tech-Rambo :-). Zato warhead byl spíš takovej odvar z Crysis. Moc mě nenadchl, ale hraju ho taky. Jednou jsem si zkoušel zahrát časovku. Za jak rychle dohraju Warhead. Proletěl jsem to za 1h a 28 min. Bez loadingů. Schválně to zkusím dneska s Crysis. To bude delší.

Zanechat Odpověď

