Svět na dně čajové misky

Po včerejší prasárně jsem si na dnešek naplánoval jenom lehkých 40 km na vytřepání nohou. V klidu, kadenčně, na pohodu… prostě uvolnit svaly, po včerejšku mě bolí každej krok 🙂

Kam zajet? Napadlo mě, že jsem už děsně dlouho nebyl v Olší. A když Olší, tak na čaj.
V šest večer jsem sbalil stativ, nádobí, vyzvedl kamaráda a vyjeli jsme. Kousek od baráku jsme dojeli jednoho chrťáka na silničce, krásným Colnágu osazeným Campou Chorus a připojili se k němu. Prý, že pojedeme na pohodu. Jo, to známe. Hned po vyjetí z města se to samozřejmě zvrhlo :-). Vítr nevítr, valilo se třicet :-). Tolik k původnímu plánu na kompenzační trénink.

V družné zábavě prokládané mírným funěním jsme dojeli až k pískovně u Krčmaně. Chrti dali koupačku a já na ně koukal 🙂
Po oschnutí jsme dojeli až do Majetína, tam jsme se rozdělili, chrt valil na Brodek a my na čaj.

V Olší bylo nádherné přítmí. Nikde ani živáčka, ptáci byli potichu, jenom vodička z pramene oživovala lesík.
Potichu jsem pustil album Mystery of Yeti a začali jsme chystat čaj. Občas přicházeli lidi a divili se, co to tam hraje. Moje kouzelná krabička umí vykouzlit docela velkou hlasitost a remízkem se nesly hluboké zvuky tibetských trubek, mručení mnichů – prostě velebné plochy psychedelického ambientu

Galerii najdete tady.

Při přípravě čajů jsme trochu řádili s focením a já si aspon vyzkoušel, co všechno můj Kodak umí a neumí ve slabém světle na plně otevřenou clonu a malé ISO. Některé fotky vyšly v reálu děsně přepálené (protože jsem přehlídl vysokou hodnotu expozičního čísla), tak jsem je poněkud neuměle ztmavil ubráním gama korekce – zprasil jsem tak asi tři kousky, tak prosím omluvte kvalitu :-), zatím se učím.

Na “lístku” byly tentokrát dva darjeelingy – na uvítanou silnější a výraznější DJ Arya a na rozloučenou DJ Teesta Walley. Oba se skvěle povedly, i přes blbnutí s focením jsme je nepřepálili. A byly moc mňam.

Ani nevím jak, ale najednou se setmělo a my se museli vydat na cestu. Akce se povedla znamenitě. Příště zas.

Cesta zpět se taky moc povedla – fouklo nám do zad, tak jsme valili jak o život. Můj metabolismus se při tom dostal do takového stavu, že jsem žral nejen krevní cukr, ale “žralo to i trávu kolem cesty” – užili jsme si to parádně.

6 thoughts on “Svět na dně čajové misky

  1. Krásný… dovedu si představit tu atmosféru s čajem… a k tomu skvěle zvolenou hudbu… hm… tiše závidím 🙂

Zanechat Odpověď

