Jak se pozná skutečný biker?

námětem na následující zamyšlení mi byla ranní debata po ICQ:

Doom: kontroloval jsem po včerejšku boty a šly okamžitě do pračky 😀
A: tyjo Ty pereš boty ?
Doom: jj. ještě bych je mohl vyhazovat 😀 naše pračka na to má program
A: chudák pračka a co kufry vždyť jí omlátí
Doom: já nejezdím v SPD 😉
A: aha 🙂 no až se někdy staneš skutečným bikerem tak pro Tebe budou nezbytné

Tož by mě zajímalo, jak se pozná skutečný biker…
podle BMI? podle kola, ideálně chrtí full s váhou 10,5 kg? podle toho, že má SPD nebo “šlehače”? podle toho, že pravidelně obráží závody v blízkém či vzdáleném okolí (protože bez závodění to je jenom prachsprostej turista)?

nebo podle toho, že je často zalezlej třebas v lese a užívá si terének, cestičky, kopečky a svobodu pohybu? nezávisle na vybavení, průměrné rychlosti a nastoupaných metrech?

Asi se mám ještě hodně co učit 🙂

6 thoughts on “Jak se pozná skutečný biker?

  1. na argument o SPD je jeden jedinej protiargument – "kolik bajkerů jezdí North Shore s nášlapama?"prostě zdatný technik který nechrtí preferuje platformy 🙂

  2. Pro mne jsi to definoval dokonale – "být v lese a užívat si terének, cestičky, kopečky a svobodu pohybu nezávisle na vybavení, průměrné rychlosti a nastoupaných metrech" … a jestli si někdo myslí, že nejsem dost biker, tak mi to je úplně ukradený 🙂

  3. Martin: no nevim – u mě to je taková sinusoida….nejdřív MTB, pak XTERRA, pak silnice, pak dlouhej TT…a poslední dobou mám zase víc na MTB 🙂

  4. Na MTB jezdím jen a pouze na platformách (zvyk z freeridu) a jezdím stylem "často zalezlej třebas v lese a užívá si terének, cestičky, kopečky a svobodu pohybu, nezávisle na vybavení, průměrné rychlosti a nastoupaných metrech"

Zanechat Odpověď

