Pekelně jsem zmoknul :-)

hehe, to zas byla akce 😀
aniž bych se podíval na radar, vyjel jsem směr Náměšť a Kosíř. Pohodička, teploučko. Sluníčko sice nesvítilo, ale nebylo nějaké výrazné dusno. Dorazil jsem do Náměště, napojil se na žlutou TZ a začal stoupat směrem na Křemelu. Asi v půlce první části chodníku jsem zaslechl zahřmění. Moc jsem tomu nevěnoval pozornost, prostě někde hřmí. Mraky nevypadaly, že by mělo pršet. Tak jsem pěkně stoupal po chodníku, zápasil s bahýnkem, zadní kolo se protáčelo na kluzkém povrchu a občas mě spálila kopřiva.
Dojel jsem na křižovatku žluté značky se zpevněnou lesní cestou. V té době už začalo hřmít tak nějak víc. Řekl jsem si, že to raději nebudu pokoušet a tak jsem po zpevněné cestě začal sjíždět na Náměšť, že se vrátím. Najednou se rozfoukal vítr, silně se ochladilo a udělalo se divné ticho. Rozhlídl jsem se kolem sebe a uviděl TO. Lesem se rychle blížila šedivá stěna. Bylo mi jasné, že tomu neujedu. Nicméně jsem nasadil maximální rychlost a valil na Náměšť. Chytlo mě to po pár sekundách, v okamžiku jsem byl durch mokrej. Ale fakt durch. To všechno na asi 200 metrech mezi žlutou a hlavnější cestou. Mezitím jsem si zesílil poslední State Of Trance a
Sjezd lesem byl taky naprosto parádní. Vidět nebylo skoro ani na krok, na cestě vrstvička vody. Dobře, že jsem jel na biku, silnička by asi nebyla dobrým společníkem :-D. Tma jak  ranci a já měl ještě ke všemu sluneční brýle :-DDD. Vyjel jsem z lesa a začalo další dopuštění. Jak jsem vypadl z lesa, tak jsem ztratil krytí stromů a opřelo se to do mně pořádně opřelo. Pěkně proti větru, dýchat jsem nemohl, při každém nádechu jsem měl plnou pusu větru. Do toho bahno z polí, které pomalu pokrývalo cestu. No fakt paráda. V Náměšti se opravuje cesta, takže tam bylo o zábavu taky postaráno. Voda udělala na cestě souvislou vrstvu a neviděl jsem, kam jedu nebo nejedu a kde je díra. Zastávka autobusu samozřejmě taky nikde. Nakonec jsem to zapíchl v kostele, jako laňka (mokrá) jsem frkl dovnitř a tam se otřepal. Pěknej paradox, pohan jako já a hledá úkryt v kostele :-). To všechno samozřejmě za zvuku ASOT :-).
Armin mi dělal společnost asi půl hodiny, pak se déšť zmírnil a já vypálil zas ven. Nechtěl jsem čekat, až přestane úplně, už jsem začal prochládat. A asi bych se nedočkal, prší i teď, když už jsem doma a píšu tyhle řádky.
Domů jsem valil po cestě, maximální možnou rychlostí, skoro pořád přes třicet. Trochu mi fouklo do zad, takže to šlo…
Škoda, že se to tak zvrtlo, v lese bylo nádherně.

9 thoughts on “Pekelně jsem zmoknul :-)

  1. Jo, to se občas povede 🙂 Tak hlavně abys nedopadl jako já… po čtyřech dnech kurýrování jsem dnes nafasovala nějaký speciální antibiotika a doktorka se nápadně zajímala, kde jsem mohla zrovna tenhle bacil chytit – asi nějakej povedenej… a to bude svátek a mohlo by se krásně jezdit!!!!

  2. tak to musím zaklepat, v posledních letech mám díky pu-erhu a zimním tréningům excelentní imunitu. většinou, když na mě něco leze, se s tím vypořádám velice rychle. a to jsem svýho času byl nemocnej tak 4x do roka

  3. Já jsem nemocná tak jednou za 10 let , nevím, co mě to teď sejmulo :-)Ale už jsem se na ty bacily zdravě nas…. a vemu to rychle 🙂 Nejdýl v pondělí budu sedět na kole 🙂

  4. držím pěsti, ať tvoje odhodlání nese ovoce 🙂 — snad se konečně vyčasí a nebudem čumákovat doma z okna

  5. Dle dlouhodobé předpovědi má stát červenec i srpen za h****, takže se obrňte trpělivostí a vyražte za hranice.

  6. LOL. kamoš se v neděli vrátil z Itálie. podle toho, co mi od něj chodilo za zmatený SMSky, odhaduju, že jim pršelo a chlastali. snad neutrpěl otravu alkoholem :-DDD

Zanechat Odpověď

