Nový papučky

Jak jsem referoval v sobotu, byl jsem okraden. Moje drahocenné Kameleony změnily majitele…
4622[1]

Dnešní odpoledne jsem věnoval lítání po městě a lovu bot. Lidi, to bylo šílený – najít slušnou tretru vel. 46. začal jsem po čtvrté v mém oblíbeném obchodě. Tam měli docela pěkný Shimana, ale japonec má evidentně jinak velkou 46 než jiný výrobce – bylo mi to děsně malý. Objednali by mi 47, ale dodací doba tejden. Tak jsem poděkoval, že se ozvu, pokud neseženu jinde. Další obchod bikové tretry pro jistotu neměl vůbec, jenom turistické s tkaničkama. Tkaničky nebrat. Další zas neměl 46. V dalším mi nabídli 47 od Exustaru. Ani jsem je nezkoušel, vůbec se mi nelíbily – taková divná bahenní zelená.
Po hodině lítání jsem došel k předposlednímu krámu v centru OL. Tam na mě pro jistotu čekala slušná fronta, tři lidi tam zrovna vybírali kola. Prodavač se mě naštěstí ujal po chvilce. Dobrá zpráva, 46 mají. Dyzajn sice nic moc, taková nudná kombinace černé se stříbrnou, ale pěkně mi sedí. A vypadá to, že mají i dobře vyřešené větrání, jsou docela prosíťované. Tak si snad zvyknu.
100_2178 100_2179

A proč vozím MTB tretry na silnici? Protože v silničních se nedá chodit 🙂

4 thoughts on “Nový papučky

  1. esli ty jsi se s tim zlodejem nedomluvil, nebo esli jsi ty stary krusky jen neshodil s balgonu abys mel duvod koupit si novy…tak at ti Scotty vydrzi! BTW "divná bahenní zelená" je mozna v soucasny dobe nejlepsi volba! 🙂

  2. No jooo ale NW je NW… to Vám tvrdí vaše velký W :-)Já si taky říkal: "snad si zvyknu". A tak dlouho jsem si snad zvykal, až Moje tmavo rudý NW se stalý členem rodiny. Mé vlastní tříčlené rodiny. Já, můj "dráček motoráček" a moje rudé tretry NW… 🙂

  3. seržo, já byl s kameleonama děsně spokojenej, pryč jsem je rozhodně nechtěl dávatwaldo, nothwavy jsem chtěl, ale dodací lhůta mého čísla je 14 dní 😦

Zanechat Odpověď

