Gastronomické experimenty

Jak říkáme my buddhisté, karmický dopad je občas drtivý🙂 a karma je pěkně škodolibá svině. Ovšem absolutně netuším, čím jsem si zasloužil tohle…

Jako vždy jsme se v jedenáct vypravili na oběd. Cedule hlásala “česneková polívka a krůtí maso po valašsku”. Můj šestý smysl na jídlo mě před ničím nevaroval. Tak jsme zasedli a objednali si to.

Česnečka byla docela v pohodě…

A pak TO přišlo. Apokalypsa, boží trest a pohroma na jednom talíři. To krůtí maso po valašsku totiž plavalo v KOPROVÉ OMÁČCE. Až se mi zle udělalo. Sakra, to nemůžou varovat, že se jedná o takovej blivajz? Fuj. Asi se bojí, že by jim na koprovku spousta lidí nasrala.

Nějak jsem to přežil, ale je mi z toho docela blivno. A ponaučení? Nedávejte si jídla s vágně napsaným názvem, nemuselo by to dobře dopadnout.

S pozdravem “jdu blejt”

váš Doom

16 thoughts on “Gastronomické experimenty

  1. Na to si musíš dát pozor. Já jsem (je to asi pět let zpátky) dostal na talíř bramborovej knedlík, nějaký vepřový, a koprovou omáčku. Jen jsem si k tomu přičich, a udělalo se mi nevolno, ale řekl jsem si tak co, zkusím, uvidím. Bohužel potom jsem to zasunul (ano zasunul) do pusy a už to letělo ven, a to i se mnou, poněvadž záchod byl daleko. Naštěstí jsem nezvracel, ale měl jsem nakrajíčku, nebo spíš jsem to měl v krku. Od té doby koprovou omáčku už nikdy. Možná proto nejím bramborové knedlíky. Špatná zkušenost. Ale před měsícem jsem je vcelku začal jíst. Sem měl ohromnej hlad a nic jiného jsem nenašel.🙂

  2. LOL, taky dobrý :-)Ó můj Buddho, mně to tady momentálně hlásí "transakce nemůže být dokončena, protože by došlo k nekonzistenci v tabulce Položka oběda" a asi dojde k rollbacku… bleee.

  3. to neni koprofilie, ale koprofobie :o) koprofilie je muj problem :o)<zasneny pohled do dalek> kralovstvi za chleba s maslem huste posypanym koprem </zasneny pohled do dalek>

  4. soudruzi, koprové dobrodružství mělo dohru odpoledne. v pět jsem vytáhl Supa, že se půjdu projet. Měl jsem za to, že kopr už je aspon částečně strávenej. co myslíte. byl? NEBYL. celou cestu až k úpatí Mt. Kailash (16 km) mi bylo děsně blivno. Teprv v lese se mi udělalo tak nějak líp, asi jsem strávil zbytek a neměl jsem tendence při větším záběru zastavovat a blejt🙂. prostě fuj, tohle mi fakt nesedlo

  5. vim já. k protokolům karmy se člověk nemá šanci dostat🙂 – v tom je právě ten vtip, nikdy nevíš kdy tě posere pták nebo třebas ujedeš na bahně, proto je nutno žít maximálně čistý život🙂

Napsat komentář

