Nová adrenalinová zábava :-)

V poslední době se mi dějí samé lepší věci. Včera kopr k obědu a dneska ráno zážitek 🙂

Jistě znáte panelákové záchody. Malá místnůstka s mísou, kde se stěží pohnete. Pokud ne a máte záchod větší, tak vám závidím 🙂

A cože se mi to stalo? Ráno si takhle sedím, čtu si a najednou… jejda, sakra, do háje, chytla mě křeč do pravé nohy. A pěkně silná. Jenže co teď. Křeč v pravé noze a dveře na levé straně. Takže nohu jsem si natáhnout nemohl, vstát jsem taky nemohl, protože noha neposlouchala. To byl boj :-). Nakonec se mi to povedlo rozmasírovat, ale trvalo to :-).

Když se daří tak se daří.

2 thoughts on “Nová adrenalinová zábava :-)

Zanechat Odpověď

