Předběžná rekapitulace sezóny 2009

Statistika k 19.9.2009:

hodnota silnice mtb suma
čas (h) 102 142 244
objem (km) 2300 2400 4700
nastoupáno (m) 15000 19000 34000

hodnocení: letošek nic moc. děsně mi chybí základní vytrvalost a objemové najíždění na začátku roku. 50/50 na tom má vinu dlouhá mokrá zima, kdy se na silnici v podstatě nedalo, a moje neochota domácího tréninku. nejsem prostě ten typ, který by vydržel sedět na trenažéru a najíždět. nabaví mě to. minulou zimu jsem na tom seděl snad 5 hodin, letos jsem si trenažér pro jistotu ani nesháněl. a je to vidět.
objemy silnice a MTB mám sice skoro stejný, ale bajk to moc nezachrání, na MTB jezdím sice často, ale většinou drbky do 40 km, což je dobrý na sílu, ale objem to nenahradí.
kilometry na silnici sice naskakují, ale jsou tvořeny pouze pár dlouhými akcemi.

další problém bylo i na můj vkus horké léto. přece jenom stárnu🙂 a letní teploty, které byly letos, mi nedělaly moc dobře. sice jsem párkrát vyjel, ale děsně jsem se trápil. v tom vedru prostě neudýchám větší zátěž (já vím, zhubnout)

doufám, že zima 2009/2010 bude mírnější. cítím, že objemovej trénink potřebuju opravdu jako sůl, základní vytrvalost prostě přes rok nenaženu.

a co vy a vaše objemy? a vaše dojmy z letoška?

6 thoughts on “Předběžná rekapitulace sezóny 2009

  1. no, je to sice z jiného soudku, protože o cyklistice u mě nemůže být skoro ani řeč, ale mě štve, že jsem letos opět nebyl si ani jednou zaplavat na Barboře. A to jsme tam chodívali pořád😦

  2. 1260 silnice, 1719 cyklokroska, 1875 MTB, 1261 běh, 18,7 plaváníkolo letos dobrý, ale běhání je krize….jsem línej😦

  3. Teda kluci, jste dobrý!!!Tak mám takovej dojem, že zveřejňovat svých 2500 kilometrů cestou – necestou je skoro ostuda…

  4. Tak mě tento příspěvek lehce vytáhl včera na kolo abych to trochu dojezdil, když už bylo tak hezky a zaokrouhlil sezonu na krásných 404 km … jen doufám, že zítra nebude tacháč hlásit krom "404" i "chyba" a s ním celé kolo. :-)PS: Jako sezonu počítám dobu od zakoupení té počítací krabičky před třemi roky😀

Napsat komentář

