podzimní Pohořany

Dneska jsem trochu prohnal silničku. Sice se mi děsně nechtělo, ale překecal jsem se a vyjížďka stála za to. Trasu Olomouc – Pohořany, což je 18,5 km s 400 nastoupanými metry, jsem dal s průměrem 19. Prvních 10 km je rovinka, pak se to pěkně zvedne, poslední část výstupu je už dost velká prasárna.
Dneska se mi jelo fakt skvěle. Do úseků, kde se většinou poněkud trápím, jsem dneska valil jak magnetická dráha. Prostě spokojenost. Na to, že je začátek podzimu, to nebylo vůbec špatný.
Nahoře jsem si dal chvilku pauzu a pak jel zas dolů, trochu mrznout ve sjezdu.
DSC00465

Suma sumárum – 40 km, AV 24 a 430m up. A pro rejpaLI, foceno mobilem😉

9 thoughts on “podzimní Pohořany

  1. ne. zpevněná cesta končí asi 5 metrů od tohohle místa. sem jsem ji už donesl v náruči (kvůli průměru :-))

  2. VL: vyjímečně se mu nedivím😀 přece jen rozdíl mezi váhou laňky a kterékoliv ženy je docela slušnej :-DDD

Napsat komentář

